ღ♥♥ღ الحل الأول لاستشارتك مع الدكتور عمر عبد الكافي فيديو ღ♥♥ღ

احصائياتى
الردود
16
المشاهدات
5K

غيمـــ76ــــة

متميزه نسوة
معلومات غيمـــ76ــــة
ღ♥♥ღ الحل الأول لاستشارتك مع الدكتور عمر عبد الكافي فيديو ღ♥♥ღ
التعديل الأخير:

rooz mohammad

معلومات rooz mohammad
انا عضو جديد اتمنى ان استفيد واتعلم واتمنى ان اكون عند ظن الجميع جزاكم الله خير على الدعاء

إمي زاهو

معلومات إمي زاهو
السلام عليكم
والله انا عضوة جديدة او عيزة احكي عن موشكلتي بس ميش عرفة اكتبها فين فقولت اكتبها هنا او يريت لو في دكتور او دكتورة تساعدني لاني تعبت من الدكترة او ادويتهم من غير فيدة
انا لما خلفت بعد 3اشهر اكتشفت انو في عندي ماء في الرحم او انا او زوجيمعودناش بنام مع بعد ولا انا مرتاحة ولا هوا مرتاح او بيجرحني لما بيقولي انتي بحر . روحت لي دكترة كتير بيقولو لي الشهوة بتتقربي من زوجك كتير بحاول اشرح لهم ان الماء دا موجودة 24/24 ساعة مبيروحش بيدوني دوا بيقولو لي دا هينشفك من المية دي اخدت ادوية كتير او لبوس ولا حاجة نفعت عملت تحليل التحليل كويسة الماء دا عندي ولا ليه ريحة ولا لون ولا زي القشطة زاي الماء بضبط بليز تساعدوني بلييييز
جزاكم الله خيرا

سارحل ولن انساگ

مراقبة عامة نسوة
معلومات سارحل ولن انساگ
السلام عليكم
والله انا عضوة جديدة او عيزة احكي عن موشكلتي بس ميش عرفة اكتبها فين فقولت اكتبها هنا او يريت لو في دكتور او دكتورة تساعدني لاني تعبت من الدكترة او ادويتهم من غير فيدة
انا لما خلفت بعد 3اشهر اكتشفت انو في عندي ماء في الرحم او انا او زوجيمعودناش بنام مع بعد ولا انا مرتاحة ولا هوا مرتاح او بيجرحني لما بيقولي انتي بحر . روحت لي دكترة كتير بيقولو لي الشهوة بتتقربي من زوجك كتير بحاول اشرح لهم ان الماء دا موجودة 24/24 ساعة مبيروحش بيدوني دوا بيقولو لي دا هينشفك من المية دي اخدت ادوية كتير او لبوس ولا حاجة نفعت عملت تحليل التحليل كويسة الماء دا عندي ولا ليه ريحة ولا لون ولا زي القشطة زاي الماء بضبط بليز تساعدوني بلييييز
جزاكم الله خيرا
اختي اقرأي نضام فيافي اثناء النفاس والدوره الشهريه وطبقيه وان شاء الله تستفيدي...

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه