مقهورره من الغيظ

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
1K
معلومات حيرانه جدااا
مقهورره من الغيظ
كل سنه وانتم طيبين جميعا وعيد مبارك على الامه الاسلاميه

انا بقالى 3 ايام اروح لصالون التجميل اوضب روحى بعمل نيولوك (صبغه وباديكبر وتنظيف بشره)
واليوم خلصت
المهم بعد الافطار جوزى قالى انا تعبان وزهقان انا عاوز انزل 10 دقايق بس تحت امشى رجلى مع انه امس تركنا لنص الليل برضه
وهو خرج بقاله االى الآن أكتر من 4ساعات
(ضرب ال10 دقايق فى 100 مره)هههههههههههه
قلت له اليوم الوقفه خليك معى انا والعيال نستأنس بيك بس أصر اصرار عجيييب على النزول
انا قاعده مقهوره ومتغاظه جداااااااااا خصوصا انه كمان ترك الموبايل بتاعه هنا وقفله خالص لانى اشنرطت عليه انه يسيبه
و عاوزه اعيط من الغيظ ومش عارفه انا ممكن اعمل ايه لما يرجع لانه شكله كده هيطول للفجر
حتى انا كنت بوضب فى البيت لكن من الغيظ قعدت وما كملتش
هو كتيير بيعمل الحركه دى فيا لما يكون صابح عيد وخصوصا لما يكون داخل بعلاقه مع واحده وهو اليومين دول مع واحده جديده
ا بصراحه قاعده مفروسه انه يسيبنى عشان يروح لها كده عينى عينك ولا هامه
هو جنوبى غربى وانا شماليه شرقيه زى ما قلت سابق فى مواضيعى
مش عارفه اتصرف ازاى لما يرجع لانى كنت مقرره اقعد معاه قاعده جد واتكلم معاه واقوله كل اللى مضايقنى منه بس بهدوء لانه عارف انى فا اهمه انى بيخونى بس طبعا هو بينكر بس فيه تصرفات كتيره منه سيئه بسبب خياناته المتتاليه ماثره عليا وعلى البيت والعيال محتاجه ا للكلام والمناقشه عشان ما اسيبش له الحبل على السايب كده
تنصحونى بايه يا اخوانى اتصرف ازاى لانى حاسه انى هانفجر لما اشوفه قدامى؟!:icon28:

تشكرات

~◦ღ( حكيمة الإستشارات الزوجية )ღ◦
معلومات تشكرات
هلا حيرانه كل عام وانت بخير وبسعاده يارب ......

أولآ مبرووك اللوك الجديد أكيد طالعه أموره ....وثانيآ ....سيبي زوجك براحته خليه يطلق رجوله لغاية الفجر ماعليك منه .....

مادام نصحتيه ووجهتيه ....خلاص وجهك أبيض عند الله ......اذا رجع >>>> عيشي معه ليلتك وأنبسطي وفرفشي معه ....

يمكن بالأسلوب هذا يسلك معك .......يمكن ليش لأ .....

ربي يسعدك حيرانه ....

معلومات حيرانه جدااا
هلا تشكرات وانتى طيبه حبيبتى دا انتى اللى قمر
بس مش عارفه والله اقدر اعمل كده ولا لأ... انبسط معاه وانا قلبى مقهوووووور منه كده
والنهارده ليله عيد يعنى كان استحمل وجه على نف سه وبلاش يروح لها الليله ويجبر خاطرى وانا لسه مكلفه نفسى وعامله لوك جديد
وبكره كل واحد هيقضى اليوم بعيد عن التانى عند اهله
وهو يدووب لو جه الفجر يلحق يتحمم عشان الصلاه

تشكرات

معلومات تشكرات
بس مش عارفه والله اقدر اعمل كده ولا لأ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ان شاء الله تقدري .....

كوني ذكيّه أختي حيرانه ....وأتغلّبي على مشاكلك بالصبر وطولة البال ( وكيد النساء ) .....

لا تيأسي من زوجك وتتركيه لبنات الهوى .....لا عيوني كافحي وجاهدي لغاية ماتسترّديه بعون الله .....فأنت على حق ومن المؤكد

أن الله سبحانه وتعالى سيساندك .......

أضغطي على نفسك شويّ وأحتوي زوجك وسهّريه سهره عمره ماحلم فيها ....

موفقه حبيبتي .....

معلومات حيرانه جدااا
شكرا تشكرات على اهتمامك بالرد اوعدك ان شاء الرحمن غدا سأف عل لأن اليوم انتهى وكمان ورانا صلاه عيد و ذبح وبهدله
يعنى عشان أعيشه سهره على رواقه ( ده انا خليت غرفة النوم ولا غرفة عروسة جديده ( والله ما يستاهلش )هههه

بس تصدقى هو جه من شويه وما قدرتش امسك نفسى واتكلمت معاه بس بهدوء ومن غير انفعال بس هو ابن الذين آمنوا ناصح ولئيم عرف يسكتنى ويمتص غضبى وثورتى عليه لدرجه انه قرب يقنعنى بأنه برئ لولا الأدله اللى ماسكاها عليه كنت صدقته بس ما حابتش اواجهه بيها دلوقتى سايباها للوقت المناسب

wa7da co0ol

معلومات wa7da co0ol
الله يبعد جميع النساء عنه كما ابعدهم عن سيدنا يوسف عليه السلام الا انت ويسخره لك ويسكنك في قلبه

دانة الشام

معلومات دانة الشام
ربي يعينك على مابلاكي ويهدي زوجك ويزيل الغشاوة عن قلبه عاجلا غير آجل....

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه