شوفوا الحال اللى وصل له الجنوبى الغربى!!!

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
1K
معلومات حيرانه جدااا
شوفوا الحال اللى وصل له الجنوبى الغربى!!!
الجمعه اللى فاتت بعد ما نيمنا العيال وظبطنا الدنيا وجهزت نفسى عشان الاحم احم قام جوزى مالحقش جابهم بسرعه وانا مالحقتش اتمتع وبصراحه اتضايقت و دى كانت اول مره اتضايق من الموضوع ده مع انه بقاله فتره على كده بس انا كنت بعديها قبل كده.. لكن الآن حسيت ان ده بسبب اللى بيعمله برا نسوان وحشيش وايه تانى الله أعلم؟ وطبعا حسسته انى متضايقه قوى واتكلمت معاه بس من غير عصبيه ان كده مش هيقى فيه بينا حاجه حلوه ولا هنستمتع باللى ربنا حلله لينا و اللى بيعمله ده هيجر علينا غضب ربنا وقله البركه فى كل شئ بس هو طبعا ينكر ويقولى كل ده تهيؤات وأنه مش بيعمل حاجه غلط لان عارف ان الحاجات دى تضر الصحه وقلت اعطيه فرصه يراجع نفسه بعد الموقف البايخ ده :no:وهو حاول يراضينى بعدها
وبعدها بيومين حصل نفس الموقف وكان مكسوف من نفسه وكلمته جامد وانه لازم يروح لدكتور و يبطل اللى بيتعاطاه:33:
وكنت مقهوره من جوايا :icon28:يعنى هو يروح يبسط اللى برا ويحشش ويبلبع لهم ايش وايش و يفسح ويصرف عليهم ويخرج ويبسط حاله وانا اتفلق شغاله بالبيت وخلاص
ونمنا وقمنا وصبحت جالى الدوره وهو راجع بالليل بعد الشغل و بعد ما اتسرمح وحشش:smoke1: وبلبع مو عارفه ايه بالضبط يكلمنى على الجوال يقولى انا جاى بسرعه وخلى العيال نايمه طبعا فهمت قصده(..) ولما دخل البيت لقيت عنيه حمرا ويتصبب عرق مع ان وقتها كان برد وانا ملاحظه عليه الاعراض دى بقاله فتره النهجان والعرق الغزير طبعا ده غير الريحه اففففففففف وعنيه اللى زى الدم
المهم قالى يلا على غرفه النوم قلت له معلش عندى الدوره زعل وأخد على خاطره وقالى كان نفسى اعوضك اللى حصل أمس قلت له هو امس بس بقالك فتره على كده و انا حزينه على الحال اللى وصلت له انت مش شايف شاكلك عامل ازاى انت عاوز تروح لدكتور وتبطل اللى بتتعاطاه عشان حالك ينعدل
وبعدين حطيت العشا بس من اول لقمه جرى على الحمام أكرمكم الله واستفرغ وهو يصب عرق وينهج وانا واقفه مقهوره لانى طبعا عارفه السبب وهو مش قادر يبص فى وشى ويتحجج بالتعب من الشغل وهو بيصر على انه ينكر وينكر ان مافيش حاجه من اللى فى بالى وانا متأكده مليون فى الميه خصوصا انى لسه شايفه الحشيش معاه فى السياره وانا بتحجج انى بجيب حاجه منها
و مش عارفه زوجى منتظر ايه عشان يفوق من اللى هو فيه ؟؟
ايه اللى ممكن اعمله من الأخذ بالاسباب بجانب الدعاء ؟انا بجد حزينه عليه ونفسى آخذ بايده وبفكر أكلم أخوه مع ان أهله باااردين لا يحلوا ولايربطوا:shutup:

برقة الماس

معلومات برقة الماس
الله يعينج ماعندك الا الدعاء واطالة السجود وتصدق والله الصدقه عجيبه لرفع البلاء استمري وراح اتشوفين التغير بنفسك وزوجك

معلومات أحاسيس وطنية
لاتسكتي على وضعه

هدديه انك تتركيه وتروحي بيت اهلك ولو سويتيها افضل خليه يحس ان حياته في خطر ولازم يتعالج

افعلي كل الطرق الممكنة اللي ممكن تأثر فيه

كلمي اخوه واشرحي الوضع خليه يفاجأه بزيارة وهو راجع ويشوفه علي حالته

الله يفرج لك

معلومات حيرانه جدااا
المشكله ان ترك البيت ما بتفرق معاه جربتها كتير فى مشاكل سابقه بالعكس ما يصدق عشان يخلى له الجو ولا يسأل فيا و لما يحس ان اهلى عرفوا وادخلهم بالموضوع بيتجنن عليا

رازيا

~◦ღ( مميزة في قسم الإستشارات الزوجية )ღ◦
معلومات رازيا
مع احاسيس وطنية نفس الكلام
اذا متاكدة انه يحشش لا تسكتين

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه