ساعدونى برنامج team viewer

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
احصائياتى
الردود
3
المشاهدات
520
معلومات رنونه الدلوعه
ساعدونى برنامج team viewer
بنات الله يخليكم عندى استفسار حول البرنامج ده
هو برنامج بيربط جهازين ببعض فى مكانين مختلفين صح
طيب لو انا داخله مسن مع واحد على جهاز من الجهازين دول التانى يبقى عارف ومعانا على الخط يعنى يكون شايف المحادثه وسامع الكلام
ولالا
انا جوزى الجهاز اللى فى مكتبه عليه البرنامج ده يعنى كده ميعرفش يكلمنى من عليه ولا ايه

طيب ولو هو كلمنى من الاب توب بتاعه بس من وصله النت اللى فى المكتب فى الحاله دى البرنامج بيكون شغال بالباسورد الجهاز ولا النت
ياريت حد يفهمنى
انا علاقتى بالبرامج والحاسب تقريبا منتدى بلقيس قسم الزوج والزوجه وحاليا قسم الجمال من الاخر انا ميح
مستنيه ردودكم اوعو تتأخرو ترانى مسنتره قدام الجهاز
وكل سنه وانتم طيبين

ثلج دافىء

معلومات ثلج دافىء

بحثت لك في قوقل وهذا الي طلع معي

انا ماعندي خلفيه

برنامج مجاني للتحكم في الاجهزة البعيده عن بعد ..
البرنامج وضيفته سهلة ومهمة في نفس الوقت وهي التحكم في الاجهزة البعيده ومع برنامج TeamViewer (http://www.pramejcom.com/archives/3345) ستكون الامور سلسه جداً فالكثير يشدون بهذا البرنامج وأداءه الرائع
لا نقصد بالتحكم عن بعد كشبكة اتصال صغيرة ولكن لاي جهاز في العالم تريد ان ترتبط به وتعدل فيه وتتعامل معه كانك موجود بداخله ستعمل معه كما لو كنت انت من يجلس على الجهاز البعيد فتخيل انه اكثر من اربعه مليون مستخدم يستخدم البرنامج للان
برنامج TeamViewer (http://www.pramejcom.com/archives/3345) حل سهل وبسيط ولكن فوائده قوية جداً واداءه لا يصدق في هذا المجال يمكنك ان تنقل البرامج للجهاز الاخر ويمكنك ان تتحدث معه في دردشة خاصة بالبرنامج

فوائد البرنامج الكبيرة هي لاصحاب المعاهد وشركات التعليم لكي يستطيع ان يعلم من يريد بشكل سهل وبدون مجهود وايضاً البرنامج مفيد للعمل الجماعي والاجتماعات وغيرها ..
تم ارفاق نسختين نسخة كاملة ونسخة بسيطة الكاملة هي لمن يريد ان يتحكم بالجهاز الاخر والبسيطة مخصصة للطرف الثاني والذي لا يعف كيف يركب النسخة الكاملة على جهازة
حمل نسختك من موقع اليكس فالبرنامج يستحق عناء التحميل ويعتبر برنامج خالي من الفيروسات وملفات التجسس فقد قمنا بعمليه الفحص له ..

زمان الوصل

معلومات زمان الوصل
آلية عمل البرنامج
هو أن يكون مثبت على كلا الجهازين
فلو كان زوجك مثبته على جهازه
فحتماً لابد من جهاز آخر يكون كطرف ثاني ولو كان في المريخ

ولايمكن إعتبار هذا البرنامج برنامج تجسس
لأن التحكم يكون بالموافقة...

ولكي يطمئن قلبك
في حالة إستخدمتي جهاز زوجك
إبحثي في البرنامج عن خاصية تعطيله أو إيقافه مؤقتا لحين إنتهاءك من تصفح النت​

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه