حلويات مغربية ومعمول ارخص من السوق وشغل بيتي رائع ونظيف اتفضلي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
احصائياتى
الردود
6
المشاهدات
4K
معلومات الحب الدفين
حلويات مغربية ومعمول ارخص من السوق وشغل بيتي رائع ونظيف اتفضلي
ياجماعة حبيت افيدكم بس عن تجربة دلتني صحبتي على جارتها تعمل في البيت معمول وحلويات مغربية وتبيع وقلت اجربها الاسبوع اللي فات كانت عندي عزيمه كبيره واتصلت على الحرمه وجربتها واخدت منها انواع عديده من ضمنها المعمول وبعض انواع الحلويات المغربية جربت من عندها المقروض والبوسو ونوع ثالث بالوز اسعارها تجنن ورخيصه والله انه الحلويات المغربيه في المحلات زي المهاوي ماتنزل عن 70 وانا اخدتها من عندها ب55 وشغل نظيف ومرتب المهم انا باحط رقمها واللي حابه تجربها باحط رقمها وعلى الفكره المعمول اخدتو من عندها ب 35 الكيلو بس جنان المعازيم خرجو ومعاهم رقم الحرمه بعد ماطارو بالحلويات حقتها وهدا رقمها ×××××××××× ام عبد الرحمن وهذي في المدينه وترى عندها انواع ثانيه بس انتي اساليها ايش عندها وممكن تطلبي كيلو مشكل ب70 تحطلك من كل الانواع اللي عندها

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
معلومات الحب الدفين
اللي حابه تستفيد وتفيد الحرمه ترسلي على الخاص وارسلها رقمها
مااقدر انزل صور الحلويات لانو مو انا اللي اعملها انا جربت الحرمه وحبيت افيد بنات المنتى

hassnaag

معلومات hassnaag
اللي حابه تستفيد وتفيد الحرمه ترسلي على الخاص وارسلها رقمها
مااقدر انزل صور الحلويات لانو مو انا اللي اعملها انا جربت الحرمه وحبيت افيد بنات المنتى

حبيبتى انتى بتعملى دعايه على حاجه مش بتعمليها

اما تنزلى الصور انتى اكيد اشتريتى منها او نحذف الموضوع

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه