الدلع الذي يحبه الشمالي الشرقي‏?‏

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
احصائياتى
الردود
6
المشاهدات
33K
معلومات ملكه في مملكه
الدلع الذي يحبه الشمالي الشرقي‏?‏
مرحبا اخواتي اخباركم ?مره من المرات راح زوجي يشتري حاجه من محل نزل وانا جالسه في السياره جاء وقال وش رايك في الغرض الي جابه قلت حلو قالي في وحده تقول لرجل الي معها خذ هذا كله دلع انا تعالو شوفوني واصله حدي ومنقهره خبركم احسب الشمالي مايحب الدلع ومره من المرات قال تصدقين مشتهي فتاير وعسير كذا ينطقها عاد انا ماعمري تدلعت وجلست افكر وقلت من وين جاب هالكلام ع
ادانا محتاجتكم تساعدوني في الالفاظ والحركات الدلع لان الدلع بجهه وانا بجهه همتكم يابنات‏*زوجات الشمالي

ام فورسي

معلومات ام فورسي
هلا بك ياعمري
سولف معه بغنج ومد الحرووووف وسولف بعد بلهجات السوريه واللبنانينه فيه دلع ونعمي صوووتك مع ابتسامه خفيفه
سامحيني ودي اسولف اكثر بس توني صاااحيه من النوووم ومطبخي حااايس شايله همه بس ماعليك بدقااايق يصير ورده........

معلومات استحق المدح
مثلا اذا جاب لك شي اوخدمش بحاجه قولي "ثكرن" خخخخخ وش بعد ...ايه اسمع صديقتي تقول لزوجها اذا غلس او ثقل بمزحه ايوه وش فيك ؟؟ والله مدري اللي اعرفه تورعني بحزاااااااااااات موطول التريك لالالا حزاااات لا تمعين تورعني ...يعني سوي نفسش بيبي ههههه الله المستعان على ذا الرجاجيل ...تعلمي وانا اختش وكله في ميزان الحسناااااااات اتمنى اني افدتش ...سلملم

معلومات الزين القصيمي
مبين عطشآآآآآآآآآن دلع خلاص هو يحب هذا النوع من الدلع دلع الكلام نصيحه اكسبيه قبل يروح لغيرك .. الدلع فن تعلمييه عزيزتي ^_^

cadbury

معلومات cadbury
كوني على طبيعتك وانوثتك على طول

معلومات تفاحايه مسكره
حاولى دايما تبقى دلوعه كتير....صوتك ناعم وفيه من الغنج رايي سجليه على الموبايل الاول واقعدى اسمعيه لغاية ماتوصلى لنتيجه مرضيه...ناديه بيبى مره واسم دلع ليه مره وتوتى مره كده يعنى...لما يطنشك او يتاخر عليكى قوليله انا زحلانه خالص مالص منك او انا مخمصاك بدل مخصماك زى العيال الصغيره لما يجى من بره اتشعبطى برقبته ,,وهو قاعد قدام التليفزيون مش مشغول قوى باللى فيه اقعدى على رجله واتنططى بخفه ,زغزغيه فى باطن رجله,,بوسيه من كفوفه,,نامى بحضنه وامسكى ايده بنفسك ولفيها حوالين وسطك والعبى شويه بالتحسس على صدره...يارب اكون افدتك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه