ارجو المساعده من اجمل منتدى

احصائياتى
الردود
13
المشاهدات
1K

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
ارجو المساعده من اجمل منتدى
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا مريم ودى اول مشاركه ليا بالمنتدى بس اقريت بيه شوى وحقيقه منتدى جميل

عندى سوال انا كنت قريت مره هنا فى المندى انو مو محبوب البنت تقول لخطيبها او زوجها كلمت الحب وانها مفروض تمنعها لو بتقلها ليه

انا مخطوبه من 3 سنوات
حقيقى انا كتير كنت بقلها لخطيبى يمكن اكتر من مره فى اليوم بس لما قريت انو مفروض متقلهاش بطلت اقلها ليه وبقالى يومين مابقلهاش ليه المشكله لما بطلت اقول هو ابتدى يقلها الاكتر يقولى (بحبك) ويسكت لانو متعود انى ارد واقلها وانا كمان (بحبك) او بموت فيك وهكذا بقى يسكت مستنى منى الرد وانا معرفش ارد اقول ايه بجد ساعدونى
كمان المشكله وبجد بندم عليها اننا مخطوبين بقالنا مده وهو باسنى بس هو مسافر دلوقتى ودا قبل ميسافر المشكله انو بيحكى احيانا بهالموضوع وانا مبديش يحكى فيه ابدا وبقيت اغر الموضوع اذا فتحه معرفش بس احيانا بحس هالشى قربنا من بعض واحيانا تانيه بخاف اكون قليت من نظره كيف اتفاده الكلام بهالموضوع :33:
وعندى سوال انا نفسى اتقل عليه بس التقل المعقول مو التنطنيش اعمل ايه لانى بحس انى لما اعمل كدا هو اللى بيسال اكتر بجد ساعدونى
واسفه اذا طولت عليكم

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
بس انا مبقتش حابه اقلها بدى ايها يعمل المستحيل لحتى اقلها ليه شكرا اختى على الرد تسلميلى

مطرية

معلومات مطرية
منو لقالك كلمة احبك مو محبوب؟؟

ياحبيبتى غلطانه استعملى كل كلمات الحب لخطيبك

هذه احلى فتره فى حياتكما الروجية

لاتضيعيها بأوهامـ

دلعى خطيبك ودلعى نفسك

هالمرحله راح يبقى فى ذاكرتكما طول العمر

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
معرفش مطريه بس لما يقلها بمنع نفسى كتير انى اقلها ليه لانى ببقى حاسه بالحب كتير جواتى بس كنت قبل ممنعها كنت كتير اقلها ليه بس كنت بحس انو مل منها او مبقاش فارق معه لانى بحبه وهو اتاكد من هالكلام بس معرفش بجد متاره اقلها ولا لا اعمل ايه ؟؟؟؟

ل@و@ل@و@ه

معلومات ل@و@ل@و@ه
أختي الرجل يحتاج يسمع كلام الحب
انتبهي لاتحرمينه من الحب ويدوره عند بنات الشوارع لانهن جاهزات لخطف الرجال وبعدها رح تندمين.

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
[/COLORلا وهو كتير مستعد لكدا انو يحكى مع اى بنت لانه راجل بصباص كتيررررر انا بعمل كتير عشانه وكتير بضغط على نفسى عشانه واعمل اللى يسعده دا الاهم عندى بس بحس انو مبقدرش كدا

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
ان شالله ام رمايل برجع بقلها ليه بس بقلها وقت محس انو حابب يسمعها مو على الفاضى لحتى لا يمل منى شو رايك

معلومات المعتزة بالله
حبيبتي إحنا في مجتمعاتنا الخليجية والسعودية بلأخص
عندنا عيب البنت تبين كل الي في خاطرها أيام الخطوبة
علشان ما تنفهم غلط يتوقع إنها على علاقات أو عندها تجارب
أما أنتو أشقائنا في مصر فمتعودين على الصراحه والتعبير
عن المشاعر وهذا أحلى شي عندكم فلذلك ما ينطبق على غيرك ما ينفع لك
فإنت لا تقولي أحبك في الطالعة والنازلة بس إذا هو قالها اتجاوبي معاها
وحسسية بحبك ليه هو في غربه ومحتاج حنانك وحبك وربنا يهدي سركم

كلمة وداع

معلومات كلمة وداع
امين الله يهدى سيرنا جميعا الله يخليكى اختى المعتزه بالله كلامك صح انا وهو متعودين على الصراحه بالكلام وانا اذا حسيت بشى مابخبى بقوله علطول ودا احلى شى بنا بس كنت اخاف انو يفهمنى غلط بس انتى كدا طمنتطينى الله يبارك فيكى اختى

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه