نكااااااااااااااات لاحلا حبايب

احصائياتى
الردود
8
المشاهدات
777
معلومات حنين العراق
نكااااااااااااااات لاحلا حبايب
احلى نكاااااااااات لعيونكم الغبي والبيبسي
غبي راح عند ثلاجة البيبسي يحط فلوس وتنزل بيبسي فرح الغبي وجلس يكرر الشغلة....جاء له واحد يقول له ماخلصت؟ رد عليه الغبي مادام إني بفوز راح أستمر..
عنجد نذل:a115:
نذلين بيمشون في الطريق. الأول: أنا أنذل منك.. الثاني: لا, أنا انذل منك.. شافو عجوز قام الأول وضربها.. الأول شفت, حتى العجايز ما سلموا مني. الثاني, قلت لك أنا أنذل منك, هذي العجوز أمي وانا ما قلتلك.
عروس وبتركض
عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض العروسه فجأه تركت ايده وصارت تركض. قالها "مالك بتركضي؟" قالتلو "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان نقعد".:a049:
الحية المسكينة
في واحد لدغتو حيه طل فيها وقعد يضحك ويقولها: "سممتيني مايضر بس انتي راحت عليكي لأني مريض بالإيدز..." :biggrin:
الحليب
واحد طويل حيـل شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟ انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته... ها ها ها :c007:
الغربة مرُة
فى واحد مهاجر أمريكا وشايل معه سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال له عشان الغربه مره...
شوربة سوخنو
واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..
المساطيل والسور:a037:
اتنين مساطيل يبون يهربون من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها :confused:
الكابوس
مره واحده بتقول لزوجها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم زواجنا". قالها "ليلحين الكوابيس بتجيلك؟
عنجد غريبه!!!
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه!! :mad:
السكرتيرة...
السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيب قوليلة انى ماجيتش...! :c045:
أنت نازل المحطة دى؟؟
وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباص وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطة دى؟؟":eek:
****************** :e130:
و انا برده بقول...!
كان في واحد جيكر بمعنه الكلمه يبى يتزوج فراح واتقدم لوحده فقال لابوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي. فقاله الأب : ما انا برده بقول استحاله تكون خلقه ربنا… :a122:
يعني لازم هو؟؟؟ :fish:
قال الأب للمدرسة : ليه ضربت ابني؟ قالت المدرسة : لأنه مشاغب. قال الأب : إذا شاغب .. اضربي اللي بجنبه وعندها يخاف ويسكت وما يكرر الشغب !!! :bleh:
خليها لبكرة....!!:surrender:
مرة واحد بيحلم كل يوم بلعبة كرة قدم للكتاكيت ، راح للدكتور فقاله اعطيك حقنة ومش راح تحلم كمان دور، فجاوبه المريض: خليها لبكرة يادكتور علشان الليلة اللعبة النهائية!!! :flex:

الغلا كله

معلومات الغلا كله
احلى نكاااااااااات لعيونكم الغبي

عروس وبتركض
عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض العروسه فجأه تركت ايده وصارت تركض. قالها "مالك بتركضي؟" قالتلو "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان نقعد".:a049:

FF0000
هذي مسيكينه شكلها لما تطلع باص المدرسه تم واقفه

****************** :e130:
و انا برده بقول...!
كان في واحد جيكر بمعنه الكلمه يبى يتزوج فراح واتقدم لوحده فقال لابوها :انا يا عمي بلا فخر عملت نفسي بنفسي. فقاله الأب : ما انا برده بقول استحاله تكون خلقه ربنا… :a122:

FF0099 اختي حنونه هذي النكته فى سب لله و العياذ بالله ديري بالك

اضحك الله سنك ترى احيانا لم ضيق اخلاقي افتح النت على مواقع النكت و اقعد اضحك الين انبسط

بدار

ملكة متوجة
معلومات بدار
الموقع الالكتروني
www.tajrubati.com
الحبيبة حنين العراق

أضحك الله سنك.. ضحكتيني والله وعطيتيني جو !

وأكرر كلام الاخت الغلا كله حول نكتة و انا برده بقول...!

أتمنى تحذفينها من الموضوع .. !

ولك تحياتي

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه