نفسيتي تعبت من تحكمات زوجي

احصائياتى
الردود
4
المشاهدات
984

Basmet amel

Member
معلومات Basmet amel
نفسيتي تعبت من تحكمات زوجي
انا تعبت جدا من حياتي ومن تحكمات زوجي على طول في مشاكل وزعيق بيكره أهلي على الرغم من انهم في حالهم وانا مش بجيب سيرتهم معاه كتير لان مش بيحب سيرتهم مانعني اكلم امي يوميا واطمن عليها وعلى ابويا يقولي مره كل اربع ايام وكام دقيقه على الرغم من انه يوميا مع اخواته وأمه وبيرغوا بالساعات حتى لما اكون مبسوطه معاهم لازم اول مااجي من عندهم ينكد عليا شتيمه وتهزيق وقلة ادب في الالفاظ ولو جولي وجابتلي امي حاجه بحبها ينكد عليا بسبب انها جابتلي الحاجه اللي بحبها وهو مش بيحبها اختي ولدت فجبتلها حاجات للبيبي من فلوسي والله ماكملوا ١٠٠ جنيه اتخانق معايا ويقولي ماتتصرفيش من دماغك تشاوريني في كل حاجه وانا اقول اه او لا وتسمعي الكلام غصب عنك انا هنا الراجل وماتصرفيش قرش من فلوسك الا لما ترجعيلي بيقولي ده الشرع هو الشرع انه يحرمني اكلم اهلي وان لو جولي زياره ومره من المرات جابولي الحاجه اللي بحبها يبقى لازم ينكد عليا هو الشرع قاله انه يتحكم في صرف فلوسي الخاصه بيا كل اما اتكلم يقولي انتي ملكة يميني يعني بمعني ان حتى النفس اللي بتنفسه لازم اخد عليه اذن قولولي اتصرف ازاي لاني بقيت بكرهه جدا وبكره عشرته وعيشته وبقيت بكره حياتي اشتغلت هاند ميد وبيجيلي منه فلوس مش قوي بس انا مبسوطه بيهم كان يطلع عيني والله لو طلبت حاجه ويجيب الحاجه اللي على مزاجه حتى اللبس ممنوع البس على مزاجي لازم هو يكون مقتنع بيه هسمع منكم عادي عشان يختار اللبس المحترم ارد اقولكم لو عجبتني بيجامه او عبايه ماعجبتهوش مااجبهاش حتى لو عجباني يقولي لا طبعا البسي اللي يعجبني انا طيب نفسي البس اللي يعجبني ده انا لو روحت زياره لبيت اهلي انا اللي ادفع تمن بنزين العربيه مش بشتغل شغل حكومي انا ست بيت بعمل حاجات بسيطه هاند ميد ومش مشهوره يادوب جيراني مش أكتر وحاجات كتير كتير هتقولولي اتطلقي انا معايا ٣ اطفال ومش بشتغل الشغل اللي يخليني استقل ذاتيا انا محتاجه منكم نصايح وارشادات اتعامل معاه بيها محتاجه اقوي شخصيتي محتاجه اكون واثقه في نفسي محتاجه اتعلم فن الرد اخلي اللي قدامي يحتار معايا واحسسه اني صح بأسلوبي يسكت مايعرفشي يجاوب ويكون بالادب محتاجه مساعدتكم قبل ماادخل في دور اكتئاب معلش طولت عليكم

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
طبعا لابد تشتغلي على نفسك لكن بداية لابد ان نعرف طبيعة شخصيته ونفهمها جيدا

~UniQuE~

مراقبة أقسام الأستشارات الزوجية ،الأنماط الشخصية
معلومات ~UniQuE~
زوجك نرجسي و مش طبيعي ابدا لازم تدخلي حد من أهلك يتفاهم معاه!! هو وصل لحالة انه يعتبرك ملك يمين و باقي شويه و يحاسبك على النفس اللي بتاخذيه الله يكون بعونك بس بجد لازم تدخلي ابوكي او اي حد كبير من عيلتك

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه