لما حد عزيز يخرج من حياتي ..لقد جاء لحكمة ثم رحل

احصائياتى
الردود
0
المشاهدات
249

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
لما حد عزيز يخرج من حياتي ..لقد جاء لحكمة ثم رحل
بفضل اللّٰه مبزعلش لما حد عزيز عليَّ يخرج من حياتي، وبقى عندي يقين إنه ربنا عز وجل أرسله ليَّ برسالة عشان يعلمني درس أو يعدي معي مرحلة شاقة محدش هيقدر يساعدني فيها غيره ولما بيمشي هو خلاص دوره اللي كان جاي عشان انتهى، مبقتش اتعامل مع الناس على إنهم أبديين مهما كنت بحبهم، لا عادي هو ممكن يحصل أي موقف عادي يخلينا نبعد ومهما حاولنا منعرفش نرجع تاني، بس اللي بحرص عليه دائمًا لما نبعد إننا نبعد باحترام وتقوى ورحابة صدر عشان لما نتقابل تاني نسلم على بعض لأننا اخوة في الدين.

ومهما كنا عزاز على بعض وغالين هنقدر نكمل من غير وجود بعض عادي والمعروف اللي عملته لحد في وقت ما كنت محتاجه مش لازم انتظره يترد من نفس الشخص، هيجي حد تاني ربنا عز وجل هيكلفه في لحظة ما، تكون محتاج له برضو ويساعدك بدون مقابل، هتلاقي ناس غريبة عنك ربنا بيبعتهم ليك رحمات يخففوا عنك ويروحوا وإنت تروح لغيرك تخفف عنه وتروح وهكذا.

فَالبر لا يبلىٰ، والذنب لا يُنسى، والديان لا يموت، اعمل ما شئت فكما تدين تدان، ليس بحديث لكن معناه صحيح.

أسماء شميس

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه