عندي مشكله زوجيه صعبه محتاجه حل سريع

احصائياتى
الردود
10
المشاهدات
2K

نور الطيب

معلومات نور الطيب
عندي مشكله زوجيه صعبه محتاجه حل سريع
أنا زوجي مغترب وبيجي كل شهرين وعندي مشاكل كتير بسسب السفر وحاسه أنه بيبعد عني اكتر واكتر ومحتاجه اعرف اعمل ايه عشان يخدني معاه مع العلم هو يقدر بس كل ما اطلب منه بقالي اسباب أنا شيفاها مش مقنعه وبدأ يتغير معايا جدا وحاسه أنه في حد تاني في حياته حتي لما بيجي اجازه بدأ يتغير عن الأول وبتبق كل مره الاجازه زي الي قبلها محتاجه حل مبقتش عارفه اتعامل معاه خالص حتي مكلماتي بيطنشها مبقتش عارفه امتي ارن وامتي مرنش مش عارفه اقله ايه ولا اتكلم معاه في ايه المملكه بقت عباره أنه يسأل علينا ويتكلم الاولاد وبس

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
اختي فضلا لتكون الاجابات ادق فصلا اع اختبار الانماط بقسم الزوج والزواج ثانيا كيف طريقه معاملتك معه؟

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
اختي فضلا لتكون الاجابات ادق فصلا اع اختبار الانماط بقسم الزوج والزواج ثانيا كيف طريقه معاملتك معه؟

هل توصلتي لنمطه اختي؟

دانسميز

Well-known member
معلومات دانسميز
أنا زوجي مغترب وبيجي كل شهرين وعندي مشاكل كتير بسسب السفر وحاسه أنه بيبعد عني اكتر واكتر ومحتاجه اعرف اعمل ايه عشان يخدني معاه مع العلم هو يقدر بس كل ما اطلب منه بقالي اسباب أنا شيفاها مش مقنعه وبدأ يتغير معايا جدا وحاسه أنه في حد تاني في حياته حتي لما بيجي اجازه بدأ يتغير عن الأول وبتبق كل مره الاجازه زي الي قبلها محتاجه حل مبقتش عارفه اتعامل معاه خالص حتي مكلماتي بيطنشها مبقتش عارفه امتي ارن وامتي مرنش مش عارفه اقله ايه ولا اتكلم معاه في ايه المملكه بقت عباره أنه يسأل علينا ويتكلم الاولاد وبس
شو الأسباب يلي بقلك ياها غير مقنعة؟ متل شو

نور الطيب

معلومات نور الطيب
شو الأسباب يلي بقلك ياها غير مقنعة؟ متل شو
بيقالي عشان طبيعت شغالي كل شهرين أو ٣بيغير مكان شغله بس أنا مش مقتنعه عشان أنا كنت معاه قبل كده شهر في الاجازه وكان شغله بعيد عادي يعني وكمان عشان ميزعلش أهله أنا في بيت عله

نور الطيب

معلومات نور الطيب
ربي يخليهملك

والله لديك الحق
مشكله ما يحدث معك وطبعا لا ينسكت عنه

هو اغلق كل ابواب التواصل معاك تقريبا وصارت حياتكم جافه
اماكن الشغل اللي بيروح لها
يعني طبيعة البلد او المدينه
اللي بيروح لها كيف الناس هناك كيف طبيعتهم
حتى تفهمي اللي صاير معاه

وانت ليش ما تروحي معاه
ليش انت مو موجوده في المكان اللي موجود له

بعدين
انت بعيد عن اسلوب الجفاف اللي بينكم هل تشعرينه كرجل بحبه لك
او لا
حتى ولو كان انجذاب لك

وهل له وسايل تواصل علي النت
حتى ممكن يكون له مدخل اليه عن طريقه
ايوه ليه وسأل اتصال علي النا

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه