شهر واحد .. حسيت اني عايشة بجحيم سنين’ ..

حلم الحب

معلومات حلم الحب
الموقع الالكتروني
www.blqees.com
فهميه ان الحياة اساسها الاحترام وان كان يحبك لازم يحسسك بهالحب
وخوفيه قوليله ان اهانتنتني باي كلمة امام اهلك بردلك بدال الكلمة عشر
اظنه يحاول يدمر ثقتك بنفسك لانك افضل منه وهو يتبع اسلوب المحقرين

roretta

معلومات roretta
حبيبتي ريم الله يكون في عونك ويختارلك الخير يااااااااااااارب

وانا اقرأ كلماتك احسست بالقهر يلي تعانيه لاني مررت بتجربة مماثلة ولكن الفرق ان زوجي كان علقان مع وحدة ثانية ولا اعرف شو كانت صفتها في حياته , زوجة ولا عشيقة ولا صديقة ولا ولا ......
مع ان مشكلتك صعبة بس انا متأكدة انو بتدخل اهله واهلك رح يتغير ان شاء الله ولكن انتبهي لايكون اخذك من محبة امه لك وليس من محبته هو شخصيا كما حصل معي .
الله يفرج كربتك ويحنن قلبه عليك يارب .

monaahmed

معلومات monaahmed
أولا أقولك ربنا يصبرك وأنا مقدرة اللى فيه هو فيه عندى حل ممكن ينفع مع نوعية زوجك ده تجاهليه فترة وحاولى تحسسيه انه غير مهم بالنسبة لكى ولا تتحدثى معه غير فى الأمور العاددية بس اللى بتكون بين أى زوج وزوجة وكلميه فى مرة من المرات بطريقة مش اللى هيه (مثل ما يعاملك) واذا هو علق على هذه الطريقة انتهزيها فرصة وصارحيه وقوليله شوفت ازاى انجرحت وأسلوبى العنيف معك أثرك فيك ازاى قدرت ازاى أنا استحملت الأسلوب ده ازاى قبل كده وبعد كده لو اقتنع حاولى تتعايشى بقى على طبيعتك معاه واذا ما اتعدل عليكى بالدعاء والأستغفار ان ربنا يهديه ويحسن خلقه بس هناك نصيحة اهمالك لايكون باستمرار ولا فى احتيا جاته المهمة اللى بيحتاجها أى زوج انتى طبعا فهمانى ربى يصلح أحوالك بينك انتى وزوجك ويعم عليكوا بالسعادة دايما شكرررررررررررا

دمع القصيد

معلومات دمع القصيد
ريم الغزلااااااااااااان .. حبيبتي .. طمنينا شو صار عليج ؟؟

تحسنت أوضاعج ولا ؟؟؟ أتمنى تسمعينا انه تغير ..

بإنتظار الرد .........

معلومات ليتني احتويك
ماشاء الله باين عليك عاقله معقوووووووووله ماتقدري عليييييييييه !!!!! انتي جالسه تردي على كل وحده بالعقل اجل امسكيييييه وكلمييييييه في وقت هو يكوووون فيها رايق وهادي وسمعيه الي عندك واسمعي الي عنده وان شاء بتتعدل الأموووووور....

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه