سلام علي من فتح الباب واخترق عزلتي

احصائياتى
الردود
8
المشاهدات
387

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
سلام علي من فتح الباب واخترق عزلتي
زي ما فيه جملة بتقول "طيب طالما دا هيريحك" فيه جمله بردو بتقول "هتيجي معايا غصب عنك"

•زي ما فيه جملة "فاضي أجيلك دلوقت ؟" فيه جملة " أنا اللي برن الجرس ع الباب افتح "

•زي ما فيه جملة "ماشي اتفضل سلام " فيه جملة "استني أنا عايز اتكلم معاك"

•زي ما بؤمن باللطف ، بأؤمن بالزن والتحايل وإيجاد المخارج واختلاس الفرص

•بؤمن ان مينفعش اللي يحبنا يسيبنا على مزاجنا والا هيبقا ايه الفرق !

•مهما استقوت نفوسنا متسيبوناش ليها ولا تعينوها علينا فليس كل ما لا نريده نرفضه حقا ..

•فيه مقوله قريتها من فتره يمكن بتختصر كل الكلام دا "سلامًا لمن طرقَ الباب فوجده مُغلقاً ، فعذَر وأمهل وصبر ورابط وأبى الانصراف ومكثَ غير بعيد ، يتحيّن فرصة ويترصد ثغرة ، حتى رأى نصف انفراجة فانتهزها ، وجاز وعبر واخترق ومرّ إلى قلوبنا ، فأثار ومنح وطبطب وأحيا وأعان وعوّض واحتوى"

•فى الحروب من مئات السنين القلاع مكنتش بتفتح ابوابها الا لمُحاصر صلب وقوي عنده عزيمه انه يفتحها واقسم انه ميرجعش غير ومعاه عرشها ....اوقات كتيرة بنكون قافلين علينا الاوضه ، مش عاوزين حد يدخل فى اكتر وقت محتاجين حد يكسر الباب علينا ويدخلّنا ، غالباً احسن حاجة بتحصل لينا هى الحاجات اللى بتحصل غصب عننا .

•المريض لو مأجبرتهوش انه ياخد الدوا عمره ما هيخف !
وبصراحه كدا اللى ميعرفش يفرض وجوده وقتها يمشى احسن..
مما اعجبني مقتبس

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
ما فهمت شي

الموضوع يتكلم عن الاخوه والصداقه. انك اذا رايت صديقه لك مثلا فلا تتركيها لعزلتها كثيرا لوقت طويل فتره صغيره ثم تحاولين تخرجينها منها لان العزله احيانا قد تؤدي بالانسان الي اثار سيئه

omdeema

Active member
معلومات omdeema
•فيه مقوله قريتها من فتره يمكن بتختصر كل الكلام دا "سلامًا لمن طرقَ الباب فوجده مُغلقاً ، فعذَر وأمهل وصبر ورابط وأبى الانصراف ومكثَ غير بعيد ، يتحيّن فرصة ويترصد ثغرة ، حتى رأى نصف انفراجة فانتهزها ، وجاز وعبر واخترق ومرّ إلى قلوبنا ، فأثار ومنح وطبطب وأحيا وأعان وعوّض واحتوى"

رائعة جدا
شكرا عزيزتي​

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه