زوجى مسافر

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
2K
معلومات حبيبي بعيد ع
زوجى مسافر
اصدقائي انا عندى 18 سنة متجوزة وعندى منة ومتجوزه من سنتين ومتعلقه بجوزى جدا مش بعرف اعمل اي حاجه من غيره وهو دلوقت سافر وسيبنى من ثلاث شهور ومش هيرجع غير بعد سنة وانا من غيره نفسيتى مدمره بجد تعبانه من غيره حاسه انى شلت مسواليه اكبر منى يعنى مصاريف البيت والبنت وانا كمان من النوع المصرف بغباء ومش عارفه اعمل ايه وطول الوقت حاسه بملل لانى مش بخرج من البيت غير لو رحت ل ماما بس وكمان نفسي لما اكلمه اعرف اقوله كلام جميل اخليه يشتقالى فيه بس انا من النوع الخجول ومش بعرف اقول كلام رومانسى ف محتاجه نصيحه منكم بليز بليز

meforever

معلومات meforever
الله يصبرك على فراق زوجك نصيحتي الوحيدة لك ان تعلقي قلبك بالله وتتوكلي عليه. وحطي في بالك ان زوجك انسان مثلك.
اهتمي بنفسك. اطلعي بره. أقرئي. شوفي تلفزيون. استغلي سفر زوجك في أمور كثيرة. لا تدعيه يسيطر على عقلك

أحب حبك

متميزه قسم الاستشارات
معلومات أحب حبك
الله يكون بعونك حبيبتي
خيتو لعل هذا السفر خير لك عشان تتعلمي كيف تغيرين نفسك وتعتمدي ع نفسك وتحبي نفسك اكثر من زوجك
خيتو النت تحبي زوجك حب اكثر من الازم حب يخنقه حب تعطيه كل شيه فيه وتلغين ذاتك وهذا خطأ واكبر خطأ ترتكبه الزوجه
الحين تعلمي كيف تكونين نفسك وتعلمي الحب الصح اقري وتثقفي وراح تستفيدي
تعلمي من حياتك وتعلمي كيف تصرفين وكيف تتصرفين
تقربي لله اكثر واكثر
واعلمي انك في سن نضوج تعرفين كيف تتصرفين ولكن بالتعلم
خذي هذه السنه لك سنة التغيير واقرأي وتعلمي ةتغيري
وبالنسبه لكلمات الحب عادي اكتبيها في ورقه وتدربي عليها ولما يتصل اقريها من الورقه مع نغمات الدلع والغنج
المكالمه لها سحر في جذب الزوج الصوت هادي ورقيق ابعدي عن النكد والمغثه خلي الاتصال كله ضحك وفرفشه ودلع
وشوي شوي تجرئي واتركي الخجل وبإذن الله راح تتغيرين للأحسن

برنسيسه 2015

معلومات برنسيسه 2015
الله يصبرك
حاولي تشغلي نفسك باشياء مفيده
علقي قلبك بالله
حاولي لاتفكرين فيي زوجك كثير لإنك راح تتعبين

Maryoomaa

معلومات Maryoomaa
ربنا يصبرك ع بعده و ان شاء الله يرجع لك بالسلامة
انا عارفة ان سنك فعلا صغير و المسؤلية مش بسيطة انا كمان اكبر منك بسنة و مسؤلية البيت مش سهلة خصوصا لو لوحدك
بس اللي اقدر اقلهولك انك تستغلي الوقت دة في اي حاجة تفيدك تقري او تمارسي هواية او تخرجي وو باتي عند مامتك عشان ماتحسيش انك دايما لوحدك و في نفس الوقت حاولي تستعجليه اذا يدر يبعتلك تسافريله

مدام موني

معلومات مدام موني
امرك بسيط حبيبتي اشغلي نفسك بعمل اي شي تحبينه واستفيدي من هالمنتدى الرائع في تعاملك مع زوجك والله يوفقك ويسعدك

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه