حوامل اجتماع

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
788
معلومات ميرو دي انا
حوامل اجتماع
السلام عليكم أنا حامل وده اول حمل ليا سقط مره قبل كده يارب يكمل حملي المره دي انا ابتديت في الشهر التالت ومش يقوم من السرير الا وقت قصير دي أوامر. من الدكتور كنت عايزه نعمل حاجه زي الشات نعرف خبرات بعض في الحمل والولاده اي نحافظ علي حملنا وحجات كتير اللي حامل او عندها خبره تتفضل

اسم الموضوع : حوامل اجتماع | المصدر : الحمل والولادة
معلومات فيض العطاء*
السلام عليكم أنا حامل وده اول حمل ليا سقط مره قبل كده يارب يكمل حملي المره دي انا ابتديت في الشهر التالت ومش يقوم من السرير الا وقت قصير دي أوامر. من الدكتور كنت عايزه نعمل حاجه زي الشات نعرف خبرات بعض في الحمل والولاده اي نحافظ علي حملنا وحجات كتير اللي حامل او عندها خبره تتفضل

أنا ماني حامل بس ما حبيت أطلع من دون رد 

يا رب يثبت حملك 

و لي عودة لموضوعك وياريت تشرحيلنا سبب الإجهاض والحين كم شهر عندك عشان نفيدك حبيبتي ونسيت أقلك أهلا وسهلا بيك بيننا 

Lena Dareen

مجموعة الإدارة
طاقم الإدارة
معلومات Lena Dareen
انا مو حامل بس حبيت ادخل لادعيك الله يثبت حملك و يسر مرحلة الحمل يا رب

تجنبي الاسباب يلي ادت الى تسقيط الحمل الاول و كوني حريصة هالمرة علي كل شي تعمليه حتى تمر الفترة بسلام

الله يوفقك

معلومات ميرو دي انا

أنا ماني حامل بس ما حبيت أطلع من دون رد

يا رب يثبت حملك

و لي عودة لموضوعك وياريت تشرحيلنا سبب الإجهاض والحين كم شهر عندك عشان نفيدك حبيبتي ونسيت أقلك أهلا وسهلا بيك بيننا
[/QUOTEيسلم زوقك حملي الاول سقت لأنه كان ضعيف والدكتور ماارشدني ولا قالي ارتاحي وانا مكنتش عارفه حاجه يلا الحمدلله]

معلومات ميرو دي انا
وانا مو حامل هههههه
لكن قلت ادخل اشوف موضوعك

مثل ماسألتك فيوض
شو السبب ؟

وماهي الادويه التي وصفها لك الطبيب؟
يسلم ذوقك السبب الحمل كان ضعيف ومكنتش اعرف ودلوقتي نفس المره الاولي بس الحمدلله اخدت مثبتات وحقن تحت السره

معلومات ميرو دي انا
انا مو حامل بس حبيت ادخل لادعيك الله يثبت حملك و يسر مرحلة الحمل يا رب

تجنبي الاسباب يلي ادت الى تسقيط الحمل الاول و كوني حريصة هالمرة علي كل شي تعمليه حتى تمر الفترة بسلام

الله يوفقك
يارب حبيبتي انا دلوقتي مرتاحه عكس المره الاولي بس مبتدئ اشتغل شغل البيت لاني في بيت عليه وربنا يستر بجد خايفه
اعلان

hend 123

Member
معلومات hend 123
ربنا يتملك ع خير ويرزق كل محتاجه يارب

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه