تكبير الصدر

احصائياتى
الردود
1
المشاهدات
233

تمار

Member
معلومات تمار
تكبير الصدر
السلام عليكم لكل واحدة مدايقة من هذا الموضوع هقول تجربتي لعل حد يستفيد.. مبدئيا خلي نفسك طويل وعندك صبر مش يومين او شهر وتتركي الموضوع تمام انا جسمي نحيف جدا كمثرى مفيش فايدة اني اتخن خالص رضيت بالأمر الواقع ومن جو حزينة ع نفسي لاني جربت كتير ومنفعش معايا حاجة المهم بنت عمي مرة علقت عليا ف موضوع الصدر وكدا هي متقصدش تحرجني بس كانت نفسها تشوفني احسن من كدا المهم من يومها فوقت لنفسي وبقي دا هدفي وعارفة انه الموضوع مستحيل ولكن معتمدتش ع نفسي واعتمدت ع الله ف عيت كتير ف يوم عرفة وليلة القدر ورمضان كل يوم وكاتبه هدفي والح المهم انا اخذت بالاسباب مع الدعاء لاني عارفة انه الله قادر

اسم الموضوع : تكبير الصدر | المصدر : القوام والرشاقة

تمار

Member
معلومات تمار
اكمل الأسباب الي اخدتها اولا عرفت انه حمالة الصدر تصغر الحجم والعكس ف تركتها فترة كبيرة جدا الرياضة استمريت عليها ٣ سنين الحمد لله بكلمكم دلوقتي ومش مصدقة التغيير اللهم بارك
١ مكملات غذاىية من الصيدليه معملتش اي حاجة
٢ خلطات الخميرة مع الحلبة مع التدليك وكنت اسيبها ٨ ساعات ع اشوف أثر واليوم الي بعده دقيق مع خل ودعيت ف نفس اليوم تظهر النتيجة والله ظهرت نتيجة كويسه ف نفس اليوم بس نسيت مقول قبل نبدء ف الخلطات استمريت ع الرياضة ٣ سنين شهر اكمل اسبوع لا هكذا بس متركتهاش ابدا🤮🤮يعني النتيجة دي شوفتها بعد ٤ سنين الي الان انا مستمرة ف تحسين الوضع
٣ طبعا الحلبة كنت بغصب ع نفسي اشرب كل يوم حلبة او ينسون اي مشروب يزود الاستروجين
٤ مفيش اي فيديو سبته ع اليوتيوب او جوجل الا ما حاولت اعمل ابيه
٥ موضوع التدليك استمريت شهر ومتقدرتش اكمل ومحشتش بفرق
٦ ف طريقة اسمها بنت عذاري ع قوقل ماء ساجن مع بارد وتدليك بزيت زيتون
٧ طريقة الوعاء دي شفتها ع المنتدى وفشلت فيها الصراحة بس ممكن تنجح معاكم
خلاصة كلامي الدعاء لانه مفيش حاجة هتغير الوضع غيره +الرياضة+الرياضة +الرياضة......... وادعولي ❤

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه