بتلبسى بنطلون بيجامة وانتى نايمة مع زوجك ادخلى,,,,؟,,,,,

احصائياتى
الردود
49
المشاهدات
79K

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
بتلبسى بنطلون بيجامة وانتى نايمة مع زوجك ادخلى,,,,؟,,,,,
اخواتى اميرات وملكات بلقيس اللى مش ممكن استغنى عنهم :no:لان حقييقى المنتدى من جماله جالى ادمان عليه ولازم اشوف :a025:واستطلع على مواضيعه الجميلة والى نالت جهد منهم عشان الكل يستفيد المهم ادخل فى الموضوع على طول انا لما اكون محتارة :in_love:فى مشكلة بخجل انى اسال اللى حواليا فااوم اجى اسالكم يعنى هو السؤال محرج شوية وهل صحيح المعلومة دى صح ولا لا ان الواحدة بعد الزواج لا تلبس بنطلون بيجامة وهى نايمة ابدا مع زوجها يعنى تلبس اى حاجة قميص او اى لبس بس مش بنطلون والله انا محتارة عشان اليومين دول بررررد شديد وخصوصا فى البلد اللى اعيش فيها فاشوف نفسى انى لازم البس بنطلون فافتكرت واحدة كانت معرفة من زمان ان هى كانت لسة منزوجة جديد فواحدة قريبتها تزورها وجلست معها فى غرفة النوم وشافت بنطلون البيجامة معلق على الشماعة فراحت اندهشت وسالتها فى واحدة تنام جنب زوجها بالبنطلون هو انتى واحد صاحبه ولا اخوه نايم جانبه الست لما تجوز لازم تنام من غير بنطلون البيجامة يعنى تلبس ملابس عريانة طول الوقت او لبس مغرى كمان افتكرت لما قرات قصة جواهر وواءل (جواهر تجهل مابين فخذيها) لو تفتكروها ان هى لما لبست البنطلون تحت لبس النوم هو منعها فهل ده صحيح ولا غلط انا منظرة مشاركتكم حبيباتى وعشان نستفيد من بعض

التعديل الأخير:
معلومات سبحااان الله
حبيتي حسب زوجك شوفي هو شو بيحب والبسي له ما تسمعي من حدا ......... في ازواج ما بحيبو البيبي دول وما تستغربي وما بيحبو زوجاااااااتهم يكونو 24 ساعة لابسين من غير هدووووم .........

شوفي اختي زوجك من أي نمط وفي مواااضيع كتيرة بالقسم عن شو نوعية اللبس اللي بيحبهاااااااا باختصار على ما اذكر انو الجنوبي بيحب البيجاااااااامات وفي نوعية معينة من القماش كان يكون ساتان مثلااا والشمالي بيحب البيبي دول وهكذااااا فـ سوي اختبار شخصية لزوجك وان شاء الله بتعرفي ........

أتمنى أكون أجبتك وبدي نبهك اللي بينفع مع زوج صاحبتك ما ضروري ينفع مع زوجك انتبهي الغالية...........

هناء 11

عضوة مخالفة لقوانين المنتدى
معلومات هناء 11
حبيبتي حسب طبيعة زوجك ..........عامة الرجال ما يحبون المره اللي دايم عريانه و تلبس ملابس مثيرة يملون منها لانه بيعتقد انها بتعطيه رسائل انها تبغى الجنس و هو اذا عنده دوام او مريض او عنده قلق من عمله او اي شي اخر رسائل زوجته له في غير وقتها ممكن تسبب مشكلة مو العكس ..........افضل حل انك تلبسين العاري مره و تراقبين رد فعل زوجك ........و تلبسين البنطلون مره و تشوفين ايش حيقول لك .........لكن نهاية الاسبوع لاااااااااااااازم عاري و مثير ..... و البرد اشترين الدفايات الكهرباء واحده او اثنين حسب مساحة غرفتك و شغلينها تراك ممكن تنامين من غير ملابس نهائي و تشعري بالدفء كانك بالصيفيه ...........

معلومات روز الدلوووعه
الموقع الالكتروني
www.avon.com
انا برايئي انه لازم الوحدة تغير مو لازم تكون على طول من غير ملابس ولا لازم تكون دايم بملابس عشان الزوج يمل من الروتين وفي نفس القت مايحب يشوفك دايم مغطية كل مفاتنك ولا دايم كاشفتها لانه الشي لازاد عن حدة انقلب ضدة لانه لو شافك على طول من غير ملابس راح يتعود على كذا وتفقدي جاذبيتك واثارتك لكن الشي لاتغطى وانكشف بعد كم يوم يكون له وحشه وطلة يعني خير الامور الوسط عشان الزوج مايطفش:icon30: من زوجتة ويمل منها بسبب الروتين :msn-wink:

خوااااطر

معلومات خوااااطر
حبيتي الي تتعرى دايما قدام زوجها يبرد لحمها >>>>>>>>>>>بالسعودي
يعني يروح طعمها ويصير زوجها يحس انها قطعة لحم مكومه لا طعم ولا رائحه لها
بس الزوجه الذكيه هي الي تغطي شوي وتكشف شوي
عشان مايمل الزوج
افضل دائما لبس اول المساء قميص نوم رايق ونامي فيه
وآخر المساء بيجامه قطنيه مريحه للأستغراق فالنوم
وبكذا ضربتي عصفورين بحجر
ودايما يا اخوات نصيحه اذا جيتو تلبسون تخبو عن ازواجكم لا لشيء
وانما ليبقى جسمك شيء يتلهف عليه زوجك آخر المساء
شيء يغيب عنه طوال اليوم ولا يراه الا فالمساء
وبالنسبه لك اختي صاحبة الموضوع جسي نبض زوجك واعرفي
وش يحب تلبسين ووشي الا لوان الي يفضلها
ترى فيه رجال سهلين ورجال مزاجهم صعب
عاد انتي وشطارتك وماتخفيش وربنا يسهل
تقبلي مروري

ملكة الشوق

معلومات ملكة الشوق
لان زوجي جنوبي .. احس انه يحب البيجامات ولبس النوم اكثر من قمصان النوم ..

يعني عادي عندي البس البيجاما براحتي وما احس انه يتضايق

بس عموما معظم الرجال يحبون لو ان الزوجة ما تلبس بنطلون البيجاما وقت النوم

علشان لما يحظنها ان يتقرب منها وقت النوم يحس بدفوة ريولها .. حتى لو ما يحصل جماع ..

ألبسي ملابس قطنية او حتى صوفية من هذا النوع

ولما تنامي على السرير وتتغطي ارفعي ملابس إلى نص الاوراك

علشان يستمتع زوجك سواء بشوفتها او بملمسها :icon30:

أم هيا

معلومات أم هيا
منو قالج؟؟؟
بالعكس البيجاما بعد فيها اثارة..
بس عاد لبسي بجايم حلوة مب قطنية وتشبه لبس البنات الصغار في بجايم نسائية حلوة والتغيير حلو مب شرط كل يوم قمصان نوم...

مكان القمر

~◦ღ( قاصة بلقيسية مميزة,, ومميزة قسم الزوج والزواج
معلومات مكان القمر
كمان افتكرت لما قرات قصة جواهر ووائل (جواهر تجهل مابين فخذيها) لو تفتكروها ان هى لما لبست البنطلون تحت لبس النوم هو منعها فهل ده صحيح ولا غلط

كنت اقصد بهذه النقطة في قصتي انها تلبس قميص نوم وتحته البنطلون عشان تخبي جسدها
ولم اقصد ان تلبس بنطلون لوحده
البيجامه مريحة جدا وقت النوم
البسي انواع حريرية او قطنية جذابه في اللون والتفصيل

احيانا البسي قميص واحيانا بيجامه
مااعتقد الزوج راح يدقق في زوجته بشكل يومي

حذي راحتك عيوني وهالأيام برد الواحد مايصدق الدفا
نوعي وانتِ وشطارتك :msn-wink:

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
حبيتي حسب زوجك شوفي هو شو بيحب والبسي له ما تسمعي من حدا ......... في ازواج ما بحيبو البيبي دول وما تستغربي وما بيحبو زوجاااااااتهم يكونو 24 ساعة لابسين من غير هدووووم .........

شوفي اختي زوجك من أي نمط وفي مواااضيع كتيرة بالقسم عن شو نوعية اللبس اللي بيحبهاااااااا باختصار على ما اذكر انو الجنوبي بيحب البيجاااااااامات وفي نوعية معينة من القماش كان يكون ساتان مثلااا والشمالي بيحب البيبي دول وهكذااااا فـ سوي اختبار شخصية لزوجك وان شاء الله بتعرفي ........

أتمنى أكون أجبتك وبدي نبهك اللي بينفع مع زوج صاحبتك ما ضروري ينفع مع زوجك انتبهي الغالية...........
اختى سبحان الله اشكرك على ردك واقتراحاتك المفيدة هو فعلا انا لاحظت انه بيحب اللاقمشة الساتان حتى لو بنطلون او شورت ولما بلبس بنطلون بيجامة عادى قطنى بحس انه مش عاجبه اما الساتان بيعلق عليه انه حلو ومش طول الوقت بحس انه بيحب العريان فياترى ممكن يكون جنوبى لانى والله مش عارفة نمطه لغاية الحين والله احترت من الرجل ده هههه اشكرك مرة تانية على نصحيتك الغالية يا غالية

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
حبيبتي حسب طبيعة زوجك ..........عامة الرجال ما يحبون المره اللي دايم عريانه و تلبس ملابس مثيرة يملون منها لانه بيعتقد انها بتعطيه رسائل انها تبغى الجنس و هو اذا عنده دوام او مريض او عنده قلق من عمله او اي شي اخر رسائل زوجته له في غير وقتها ممكن تسبب مشكلة مو العكس ..........افضل حل انك تلبسين العاري مره و تراقبين رد فعل زوجك ........و تلبسين البنطلون مره و تشوفين ايش حيقول لك .........لكن نهاية الاسبوع لاااااااااااااازم عاري و مثير ..... و البرد اشترين الدفايات الكهرباء واحده او اثنين حسب مساحة غرفتك و شغلينها تراك ممكن تنامين من غير ملابس نهائي و تشعري بالدفء كانك بالصيفيه ...........
هناء 11حبيبتى نورتى بمشاركتك اللى حقيقى استفدت منها تعرفى والله انا كنت بفكر زمان زى ما قلتى ان لما البس عريان طول الوقت هيحس انى عايزا طول الوقت للجنس فقلت لنفسى اتغلى شوية بس احترت من نصايح البنات وصور الملابس السكسية فى المواضيع بتاعتهم قلت يمكن انا غلط وهو مش بيكلم وكاتم فى نفسه :shutup:ومن ناحية الدفء عندنا دفاية والبيت دافى ولو لبست لبس عريان يقولى البسى لبس تقيل عشان مايجكيش برد ويغطى فيا واوقات تانية يكون العكس عشان كدة محتارة اشكرك حبيبتى الله يبارك لك يا رب:icon26:

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
انا برايئي انه لازم الوحدة تغير مو لازم تكون على طول من غير ملابس ولا لازم تكون دايم بملابس عشان الزوج يمل من الروتين وفي نفس القت مايحب يشوفك دايم مغطية كل مفاتنك ولا دايم كاشفتها لانه الشي لازاد عن حدة انقلب ضدة لانه لو شافك على طول من غير ملابس راح يتعود على كذا وتفقدي جاذبيتك واثارتك لكن الشي لاتغطى وانكشف بعد كم يوم يكون له وحشه وطلة يعني خير الامور الوسط عشان الزوج مايطفش:icon30: من زوجتة ويمل منها بسبب الروتين :msn-wink:
روز الدلوعة اشكرك حبيتى على كلامك الموزون:icon30: وانا معاكى واقتنعت برايك ان التغيير حلو مرة كدة ومرة كدة الواحد والله احتار بس عشان على طزل ساعات اشوف بعض معارفى طول الوقت لابسة عريان صبح وليل من اول يوم مااتجوزت فقلت لنفسى يمكن انا انسانة معقدة خلينى البس زيها بس ماكنتش مقتنعة :dunno:الواحدة لما تتغطى شوية احسن عشان تتغلى نورتينا حبيبتى

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
حبيتي الي تتعرى دايما قدام زوجها يبرد لحمها >>>>>>>>>>>بالسعودي
يعني يروح طعمها ويصير زوجها يحس انها قطعة لحم مكومه لا طعم ولا رائحه لها
بس الزوجه الذكيه هي الي تغطي شوي وتكشف شوي
عشان مايمل الزوج
افضل دائما لبس اول المساء قميص نوم رايق ونامي فيه
وآخر المساء بيجامه قطنيه مريحه للأستغراق فالنوم
وبكذا ضربتي عصفورين بحجر
ودايما يا اخوات نصيحه اذا جيتو تلبسون تخبو عن ازواجكم لا لشيء
وانما ليبقى جسمك شيء يتلهف عليه زوجك آخر المساء
شيء يغيب عنه طوال اليوم ولا يراه الا فالمساء
وبالنسبه لك اختي صاحبة الموضوع جسي نبض زوجك واعرفي
وش يحب تلبسين ووشي الا لوان الي يفضلها
ترى فيه رجال سهلين ورجال مزاجهم صعب
عاد انتي وشطارتك وماتخفيش وربنا يسهل
تقبلي مروري
الله يخليكى اختى خوااطر على كلامك كلامك مقنع وخصوصا ان الواحدة لماا تتعرى طول الوقت لحمها بيبرد فكرتينى دى نفس كلمة ماما :clap:بس قلت يمكن عشان هى من جيل تانى والحين كل شىء اتغير والبلاوى اللى بنشوفها فى التيفزيون والشارع الله يبارك حبيبتى واشكرك على نصيحتك الغالية

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
لان زوجي جنوبي .. احس انه يحب البيجامات ولبس النوم اكثر من قمصان النوم ..

يعني عادي عندي البس البيجاما براحتي وما احس انه يتضايق

بس عموما معظم الرجال يحبون لو ان الزوجة ما تلبس بنطلون البيجاما وقت النوم

علشان لما يحظنها ان يتقرب منها وقت النوم يحس بدفوة ريولها .. حتى لو ما يحصل جماع ..

ألبسي ملابس قطنية او حتى صوفية من هذا النوع

ولما تنامي على السرير وتتغطي ارفعي ملابس إلى نص الاوراك

علشان يستمتع زوجك سواء بشوفتها او بملمسها :icon30:
حبيبتى ملكة الشوق كلامك جميل عجبنى الاغراء حلو ولو باشياء بسيطة اشكرك عل شرحك المفصل بالصور:icon30: دايما حضورك حلو الله يسعدك مع زوجك يارب وتتهنو:icon26:

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
منو قالج؟؟؟
بالعكس البيجاما بعد فيها اثارة..
بس عاد لبسي بجايم حلوة مب قطنية وتشبه لبس البنات الصغار في بجايم نسائية حلوة والتغيير حلو مب شرط كل يوم قمصان نوم...
اختى ام هيا نورتينى بمرورك وتعليقك المميز كلامك عين الصح:icon30:الله يسخر لك زوجك ويهنيكى بيه حبيبتى

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
على حسب زوجك وش يفضل

بس حتى لو يفضل البنطلون الجينز عند النوم لا

يعني لا دخلت الفراش اخلعيه وتكون ملابسك تحت ناعمه
نورتى اختى واشكرك على تعلقيك الله يهنيكى

حنية قلبى

معلومات حنية قلبى
اميرة الالماس ومدى الحب والمعلمة الراقية نورتونى بروركم الله يخليكم كلكم اخواتى وكل واحدة قالت رايها ريحتونى وسعدت بتعليقاتكم اللى الكل استفاد منها الله لا يحرمنى منكم ويهنيكو فى حياتكو ويسعدكم مع ازواجكم وتحققوا كل ما تتمنوا اميين

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه