او تدرين ماذا يفعل عطرك الذي تضعين يا ابنتي؟

احصائياتى
الردود
0
المشاهدات
265

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
او تدرين ماذا يفعل عطرك الذي تضعين يا ابنتي؟
أنا مرة من كم شهر حطيت برفيوم و أنا خارجة ، و كنت عارفة انه حرام بس قعدت اقول عادي يعني مفيش راجل هيشمه ،
هم رشتين بس عشان لو بنت حضنتني تلاقي ريحتي جميلة ..
المهم اني رشيت ٣ رشات و نزلت و رحت مشوار و خلصته و ركبت اوبر خلاص رايحة مشوار تاني ،
الراجل طول الطريق كان محترم جداً
لما وصلت بقى و بعدها بنص ساعة ، لقيت مسج مبعوتالي من رقم غريب ، لقيت انه هو الراجل بتاع الاوبر اللي وصلني اخر مشوار بعتلي مسج بيقولي :

"حضرتك امورة أوي و البرفيوم ريحته جميلة أوي أوي "

أنا اتضايقت جداً ، و حرفياً اتصدمت و من ساعتها بطلت احط بيرفيوم خالص !
و رجعت البيت صليت صلاة توبة و بجد ندمت و وجعني جداً اني اخدت اثم زانية ...
والله أعلم كم راجل تاني كان شمِّني !

يا بنات الموضوع فعلا مؤلم ، و الحديث اللي بينهي الست عن انها تحط عطر و هي خارجة مرعب !

الرسول صلى الله عليه و سلَّم قال :
"أيما امرأة استعطرت فمرت على قوم ليجدوا ريحها فهي زانية، وكل عين زانية ". متفق عليه

معناه ان أي ست تتعطر و هي خارجة فمرت بمكان فيه رجالة فأثارت شهوتهم بسبب ريحة عطرها و خليتهم يبصولها ، فكل واحد بصلها بسبب ريحتها فهو زاني بعينه ، و هي بالتالي زانية لإن هي اللي حركت قلبه و بالتالي بصلها ، فهي كمان زانية ...!

والله يا جماعة دة ذنب احنا في غنى عنه ، و يكفي انك تهتمي بنضافتك الشخصية ، و يكفي انك تتجنبي معصية بس عشان ترضي ربنا ?

ربنا يشهد اني فعلا منزلة البوست دة عشان مش عايزة حد يشيل اثم عظيم زي دة ..

{ وَأَمَّا مَنْ خَافَ مَقَامَ رَبِّهِ وَنَهَى النَّفْسَ عَنِ الْهَوَىٰ . فَإِنَّ الْجَنَّةَ هِيَ الْمَأْوَىٰ }

منقول

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه