السحر أفيدوني

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
563

Basmet amel

Member
معلومات Basmet amel
السحر أفيدوني
انا من فترة في مشاكل مع زوجي وفي حد معرفه تواصل مع شيخ وقال له ان زوجي معمول ليه سحر بالفراق وللاسف السحر بيتجدد كل شويه وطبعا عشان يتفك محتاج مبلغ وانا مش معايا اي فلوس تفيدوني باايه انا بيتي بيتخرب ياترى في أدعيه أو شئ يخليني احافظ بيها على بيتي بعيد عن الشيوخ
لو سمحتوا ساعدوني..

دانسميز

Well-known member
معلومات دانسميز
انا من فترة في مشاكل مع زوجي وفي حد معرفه تواصل مع شيخ وقال له ان زوجي معمول ليه سحر بالفراق وللاسف السحر بيتجدد كل شويه وطبعا عشان يتفك محتاج مبلغ وانا مش معايا اي فلوس تفيدوني باايه انا بيتي بيتخرب ياترى في أدعيه أو شئ يخليني احافظ بيها على بيتي بعيد عن الشيوخ
لو سمحتوا ساعدوني..
على الأغلب دجال وليس شيخ... وكذاب الكل بيحكوا هيك عشان المال... وللأسف انتشروا كتير..
عليك بقراءة سورة البقرة يوميا..

دانسميز

Well-known member
معلومات دانسميز
اقرأي هذا الموضوع 👆

Basmet amel

Member
معلومات Basmet amel
على الأغلب دجال وليس شيخ... وكذاب الكل بيحكوا هيك عشان المال... وللأسف انتشروا كتير..
عليك بقراءة سورة البقرة يوميا..
المشكله انه عارف ان زوجي متغير معي من عشر أيام ياريت لو سمحت لو في ادعيه أو اي شئ تقوليلي عليه اعمله وسورة البقرة لو قرأتها أنا عادي ولا لازم اللي معموله السحر

دانسميز

Well-known member
معلومات دانسميز
المشكله انه عارف ان زوجي متغير معي من عشر أيام ياريت لو سمحت لو في ادعيه أو اي شئ تقوليلي عليه اعمله وسورة البقرة لو قرأتها أنا عادي ولا لازم اللي معموله السحر
اقرأيها انتي... وشغليها صوتياً تقرأ في المنزل

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه