اريد مشورتكم ضروري عليكم الله لا تجاهلوني

احصائياتى
الردود
7
المشاهدات
615

mhaanwar

Member
معلومات mhaanwar
اريد مشورتكم ضروري عليكم الله لا تجاهلوني
اليوم المساء في شخص مسافر لزوجي في مصر وزي ماقلت ليكم ثبل قبل كدههو سافر عشان يتعالج من سرطان الدم انا عايزة أرسل ليهو هدية بس ما عارفة شنو أرسل يعني الحاجه المناسبة لظروفو دي عايزة افرحو واغير جو شويه من جو المستشفي والمرض ومشكورين حبايبي

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
اعتقد ان امر الطعام محدود يعني لابد من شيء معنوي يعني لو ورود تكون جيده جدا مع بطاقه أو رساله مكتوب بها كلمات لطيفه لو أنه يهوي القراءه مثلا ارسلي له كتبا يحبها .ملابس جديده لا مجرد ملابس من القديمه التي يحتاجها اكيد....

mhaanwar

Member
معلومات mhaanwar
فعلا عايزة أرسل شي يرفع معنوياته هو يحب يقرا بس أغلب وقتو في المستشفي نوم يعطو منوم كثير اشوف أفضل يا ورد ورساله ولا عطر شنو رايك

راجيه الرضا

مراقبة و متميزة أقسام نسوة
معلومات راجيه الرضا
لا اعلم ان كان سيتحمل رائحه العطور ام لا .ورد مع مواصله الاتصال عبر وسائل التواصل كالواتس وارسال صور للاطفال مع كلمات حانيه مثل منتظرينك اعتقد ربما تشحذ قواه

mhaanwar

Member
معلومات mhaanwar
الاتصال لاسف ما يتحمل يتكلم كتير لانو مناعتو ضعيفة انا يكلمني بي جوال اخو ويكون فاتح الاسبيكر دقيقة فقط اطمئن عليه ويقفل والعطر معك حق رائحته قويه ابقي بس الورد والرسالة مشكورة اختي جزاك الله عني كل الخير?

أنثى بعطر الورد

مراقبه سابقة / متميزات نسوة
معلومات أنثى بعطر الورد
مافيش احلى من صورة لك ولعياله ..مكتوب عليها بابا نحن بنحبك كثيييير ومستنينك ترجع لنا بالسلامة ..
وشوفي نقصه ايه ..مثلا محتاج فوط محتاج أشياء ممكن ما تخطر علي البال تساعده ويشعر بوجودك معاه انت مفتكرتيه بيها ...أمور فيها اتصال وتواصل وحميمية انا معاك صحيح مش معاك في الواقع بس معاك بقلبي ..كل شيء يمسكه ومحتاجه يجد انك موفرتيه له ..
ربي يشافيه يااارب ويرجع لكم بألف سلامه يارب

Najwasalem

Active member
معلومات Najwasalem
الله يرجعه لك سالم ومتعافى بإذن الله ويكون بينكم ووسطكم يا الله
اختي لو ترسلي له رساله مثل ما قالت الاخوات وحطي عليها من عطرك المفضل اللي يحبه حتى يحس بوجودك بجانبه
وان شاء الله يرجع معافى بإذن الله

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه