إبتسامتى سلاحى وربي معاى ودعواتكم تنور دربي(الجزء التاني)

احصائياتى
الردود
1
المشاهدات
1K

ام الغلام

معلومات ام الغلام
إبتسامتى سلاحى وربي معاى ودعواتكم تنور دربي(الجزء التاني)
السلام عليكم ورحمة الله
حبيباتى رجعت لك في تكملة لمشزارى وحربي
ولمعرفة بداية الحكاية http://www.niswh.com/vb/showthread.php?t=239597
المهمالي صار بعد خروجه من البيت بعد ما مسحت المسجهذا ملخصه:
صباح الخير
طبعا بعد الأحدات الي صارت أمس

الباشا لما رجع باليل الواضح إنه معصب بجد
بس مااعرف عرف بالمسج ولا ما كلمها
المهم الإستهبال من جهتى ماشى ولا كأنى عملت شي
والصبح قمت وسويت الفطور وسولفت معاه وكل مغزى السوالف عن حبنا وحياتنا الحلوة وأشكر فيه وطبع لبس الهديةالي شريتها
وقبل ما يطلع قامو الاولاد وتصبح عليهم وهو نازل قتله اليوم لو بدك تعوض صديقك شن رأيك تعزمه على الغذاء بصراحة حسيتك كثرثه علي
رد بعصبيه لا مفيش داعي
فحسيت إنه ممكن يكونولسه ما تقابلو أو تكلمو
المهم بصراحة بديت أثوثر كل ما يقرب العرس حاسة نفسى بكون زى الهبلة قدامها وأخف أكون باين على إنى فاهمتها
طبعا الظاهر زوجي عرف بحكاية المسج وأنا مستهبلة ولاكأنه فيه شى طبيعية ومرحةوالجو بالبيت عال العال وهو متةثر ومتلخبط وواضح إنه متغيير
طبعا حماتى وصلت أمس بعد العصر وربي يستر من غنها تقعد بعد العرس عندنا لأنها بصراحة بعد أسبوع لازم تعمل مشكلة
وأنا كنت مرتاحة من المشاكل معها لما كانت تجى وتشوف جو البيت مشحون وأبنها عامل البت فندق لأنها لما نكونو مش تمام تكون بصفي بسلما ولدها يكون حلو معاي ياويلى
المهم الصبح وداها لبيت العرس وما طولت بس وصت ولدها يجيبنى بدرى وأنه المفروض أروح كل يوم الصبح أساعد أهل العرس
أنا متفقة معاه إنى ماأروح زى الشغالة لانه بصراحة أنا قبل كل أهلها أروح وأشتغل معاهم بكيفى وغصب لاكن ماحد عمره يفكر يساعدنى من أهله حتى ؟أخواته وزوجات إخوانه يجون مثل الغرب في نفاسى وعملية الزايدة وقسما أقوم أنا أخدم عليهم ولي يجون من منطقتهم يجون يتغدون ويروحو وهوشايف وعارف وانا في ولادتى الأخيرة بعد ما روحو كل عيلته حلفت قدامه يمين إنى ماعاد أساير أهله في الخدمة ولي يبي يجامله يأجر شغالة ويوديها وهذا الي إتفقت معاه غليه المدة الي فاتت وأمه ماتعرف
المهم الباشا طلع الصبح مع ؟أمه وبعد ماوصلها إتصل وقالي شن فيك متغير مضايقة على باله غبية ولوهويحاول يكتشف عارفة شي ولا لا طبعا إستهبلت وقتله لا مش مضايقة وليه أضايق أه عشان موضوع أروح أشتغل لا ما خلاص ؟أنا أعرف إن حبيبى ماراح يرضى علي وطبعا إستغليت الموقف وطلبت أروح للصالون أسوى تنظيف ولانه خايف وافق من غير جهد وبعد العصر بروح

طبع أستهبل عشان يكون في حيرة ويمكن أستطيع أشككه بيه وأنها تكذب عليه وأستغل الموقف وأطلب إحتياجتى عشان يوافق من غير نقاش يعل القلب
وطبعا حشتغل عليه بحبي عشان يحس بالفرق بينىوبين أنا بحبي وأهتمامى وهويقابل بخيانته لأنى قريت مقال عن الخيانة يقول إنه الإنسان الخاين يثأثر لما يحس نفسه صغير قدام نفسه مش قدام الأخر
ربي معاي ومعاكم

noora mohammed

معلومات noora mohammed
انا متابعة معاك من الاول ...
واتمنى لك التوفيق .. وانتظر الباقي ..

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه