أكمل على كده ولا اوقف و ايش تسوى لو كنتى مكانى

احصائياتى
الردود
11
المشاهدات
1K

حيرانه جدا

معلومات حيرانه جدا
أكمل على كده ولا اوقف و ايش تسوى لو كنتى مكانى
انا اليومين دول بحاول اتبع بعض نصائحكم على المنتدى هنا من تغيير او اهتمام بنفسر على تطنيش لجوزى وحاجات زى كده يعنى بس على خفيف لسه لان العيال طبعا يدورونى حوالين نفسى طول اليوم و بحاول اوجد لنفسى وقت خاص بى بس والله صعب المهم بحاول
المهم وانا قاعده الصبح كده انا وجوزى بعد الاحم احم فرصه وكنت الهعيال نايمه فقلت له ايه رأيك انت تعلمنى حركات جديده وانا كمان احاول اعلمك يعنى عشان يبقى فيه تجديد بدل ما نمل رد انا اعلمك آه لكن انت تعلمينى ازاى يعنى ما هو النت ده هيخرب عليكى دماغك وانا ملاحظه اليومين دول ان قاعدتى على النت بتضايقه(بدخل المنتدى طبعا وبحث فى قوقل عن مواضيع تخص الازواج وبس مش اى حاجه تانيه يعنى ) ويمكن بتغيظه كمان لانى بحاول اتجاهله شويه ويقولى انت بتعملى ايه عليه فارد بابتسامه ونظره سريعه كده وارجع اكمل
اللى بعمله:10:
يعنى عاوزه اذوقه شويه من اللى بيعمله فيا:bleh:
قام رقم رن عليا غريب لا اعرفه وشويه رن رقم تانى غريب قعد يرن ويقفل كذا مره فقام سألنى مين ده ما ردتش رن تانى فسألنى مين ده هاتى الجوال ورينى مين وحسيت انه اتعصب وكان مولع من جواه بس مش مبين قوى وانا ادارى وجهى عنه وابتسم بخباثه :31:واصطنع القلق على وشى بصراحه لقيتها فرصه جات لحد عندى عشان ارد ثارى منه بس والله جات كده صدفه ما كانت مقصوده لان اول مره احس انه يغير كده ويصر على انه بشوف جوالى ويعرف مين اللى بيرن عليا يعنى اخليه يحس شويه باللى بيعمله معايا وخصوصا انا كنت قبلها بيوم دار حوار بينا وذكرته بحديث الرسول( عفوا تعف نساؤكم )صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم
المهم ...لاحظت انه اتعصب وقام دخل يتروش بعد ال.....وانا حاسه ان دماغه بتودى وتجيب و عشان اسبك الحكايه اكتر عملت الجوال على الصامت بقفل وانا كمان حاطه بنيتى انه هابقى اوريهوله بس بعدين بعد ما اكون سويته شويه انا جوزى من يوم جوازى عمره ما شك بى ابدا ويحلف باخلاقى واحترامى بس بجد استغربت هادى المره ليه عمل كده يمكن ابتدى يحس باللى بيعمله (خيانته ليا) خصوصا انه قبل كام يوم كان سهران سهره مع اصدقائه الله وحده اعلم بها وكما لما لقيت الادله معه فى حقيبته انا كنت حكيت لكم عليها من كام يوم لو تفتكروا ( المنديل المعطر والكوندام) ودايما مسكر جواله برقم سرى
بصراحه انا ماكنتش راضيه عن اللى حصل ده بس حابه افوقه وان الخطر ممكن يقرب منه فى اى وقت
وتذكرت قصه لدكتوره ناعمه انها نصحت مره واحد تمسح الارقام اللى على السجل الخاص بجوالها عشان جوزها يهتم بيها وينتبه
وظنيت ان الحكايه خلصت على كده لكن فوجئت بيه بالليل قربنى من حضنه وقالى مش هاتقوليلى بقه مين الى كان بيرن عليكى الصبح قمت ابتسمت ابتسامه صفراء وبصيت له وقلت له يعنى انت بتقولى مين بيرن عليك ولا ايه اللى على جوالك قالى خذيه عندك اهو قلت له يا سلاااااام مش خايف يعنى امال حاطط قفل عليه ليه
على العموم انا مش عاوزه اشوف اللى عليه اصلا فحسيت انه اتقمص وقالى خلاص براحتك وبعدنى عن حضنه و ظهر عليه الضيق وانا سكت على كده وخلاص واتعاملت عادى ونمنا وقمنا وراح عمله وانا الأن قاعده اونلاين على الفيسبوك وهوكمان وعامله حالى مشغوله عليه يعنى زيي زيه
بصراحه عاوزه اقهره شويه وآخذ بثارى منه زى ما هو مدوخنى وراه بخياناته المتتاليه
اود آرآكم اكمل على كده معه شويه ولا أوقف واقوله الصراحه انى مافيش حاجه اصلا
و ممكن لو نصايح عشان اخليه يركض ورايا اكثر ولا هو ممكن يسكت على كده ويطنشنى
هو استاذ فى الكيد والملاوعه وانا غلبانه وبعمل اللى بقدر عليه معاه
طبعا ده بجانب الدعاء والاستغفار
ومشكوره لكم اهتمامكم

حيرانه جدا

معلومات حيرانه جدا
نست اقولكم شئ تانى لقيت تانى حشيش معاه ي امس فى محفظته وناقص مبلغ من المال حق اللى اشتراه بيه مش انا واولاده احق بيه انقهرت منه والله.يعنى هو مصر على تعاطيه وكمان اعترف لى من كام يوم بعد ما كان ينكر انه بيتعاطاه من فتره للتانيه و ان أكبر الاطباء الصيادله قال انه مافيش فيه اى ضرر على عكس البانجو فرديت وقلت له ازاى امال هو حرام له مش عشان بيذهب العقل واللى كثيره مسكر فقليله حرام وان القانون يحرم تجارته او تعاطيه وانا شايفه انه مالوش لزوم اصلا ده مضيعه للصحه والمال وانا شايفه ان ربنا انعم عليك بنعم كثيره يعنى انت انسان سوى مو معقد يبقى ايه الداعى له اصلا. الله يهديه قولوا آآآآآآآآآمييييييييييين

حيرانه جدا

معلومات حيرانه جدا
وينكم يا بنات :35:وين تفاعلكم احب اسمع ارائكم
انا بالانتظااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررر

معلومات @أحلى من ألحلى@
الله ييسر لك امرك ويشرح لك صدرك ويسخر قلب زوجك يااارب
خليكي على معاملتك له خليه يتعب وراكي ومن ناحية الحشيش انصحيه وخوفيه من ربه وازعلي عليه
مووووفقه ياقلبي

معلومات ياعاشقه الورد
الله يسخرلك زوجك يارب خليكي علي كده بس لا تزوديها عان ما يقلب ب شك وطنشييييييييه قد ما فيكي خلي هو يجري وراكي ويهتم بامرك

تشكرات

~◦ღ( حكيمة الإستشارات الزوجية )ღ◦
معلومات تشكرات
ياحليلك ياحيرانه !!!! كــل هذا وغلبانه ...؟؟

والله منتي سهله أبدآ .....ههههه...سوري أمزح معك ...

شوفي حبيبتي طريقتك حلوه وتنفع بالنسبه لزوجك بس هااااا

لا تمصّخيها مرّاااا ...حتى لا ينقلب عليك ويصبح الموضوع شكك

أنتبهي عيوني ( غيرة الرّجل تنقلب لشكوك وظنون ومـــآسي

مالها أوّل من تالي ....

أما غيرة الحريم ( فتبقى كما هي غيره .....تدفعها غيرتها بالمحافظه

على زوجها ....والاهتمام أكثر بنفسها .....

ولذلك ( كـــوني حذره ...وذكيّه ....عندما تثيري غيرة زوجك ....

طبعآ >>>مع الدعاء له ....والنصائح المباشره وغير المباشره ...

ربي يوفقكم يارب....

رازيا

~◦ღ( مميزة في قسم الإستشارات الزوجية )ღ◦
معلومات رازيا
ما شاء الله عليك والله انك ذكية علمتينا اشياء حلوة هههههه جاري العمل

حيرانه جدا

معلومات حيرانه جدا
ههههههههههههه متشكره لكم كلكم وخصوصا رازيا وتشكرات
نعمل ايه بقه ماهم الرجال االى غلبونا معاهم و على قولت المثل المصرى (كتر الحزن تعلم البكا)
ادعولى بالتوفيق

معلومات اولادي كل حياتي
[SIماشاالله ياجامد انت :))
ـ استمري بالتطنيش بس هدي اللعب من ناحية تثيري شكه علشان لاينقلب الموقف ضدك بعدين هدي الان وسويه على نار هادية زي مابتقولوا المصريين
ـ والله يبرد على قلبك ويسخرلك زوجك ZE="7"][/SIZE]

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه