أعشاب الفرد العشبية من أم المصريين يابلقاسية انتى وهى

احصائياتى
الردود
12
المشاهدات
3K
معلومات ام المصريين 6
أعشاب الفرد العشبية من أم المصريين يابلقاسية انتى وهى

طبعا كلنا تعبنا من اضرارحنه الفرد الى تعبت وهلكت شعرنا وفضلت المشكله عندكل واحده فينا عندى كسرات بشعرى افردها ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طيب انا نفسى شعرى يكون مظهره جميل وخصوصا امام زوجى اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طبعا الاول كل الى سالتنى حذرتها من حنه الفرد لان الحنه الفرد ياجماعه لازم تكون عشبيه خاليه تماما من اى موادكيميائيه علشان متاذيش الشعر خالص وفى نفس الوقت تعطى نتيجه حلوه وغير كل ده وده لاااااااااااااااااااااااااازم تكون مصرحه مصرحه من وزارة الصحه يابنات يعنى مش اروح عند عطارواخد منه حنه فرد فى كيس وامشى وبعدين ارجع اندم طبعا لا مينفعش ده شعرك مينفعش انى اغامربيه ابدا
انهارده ولعيون اخواتى وبناتى قدرت اوفرليهم اعشاب طبيعيه لفرد الشعر وايه كمان مصرحة من وزارة الصحه وده الى هتشفيه بنفسك على العلبه كمان وايضا السعر موجود على العلبه والشركة هى الى محدده سعر المنتج يعنى تاخدى وانتى مطمنة خالصصصصصصصصصصصصصصص

اه نسيت اقولكم ان اعشاب الفرد معاها بونيه هديه للراس يلا علشان تدلعوا بقا

اتكلمنا كتير ندخل بلموضوع واتفرجى بنفسك على شكل المنتج

دى شكل العلبه

أعشاب بيوهيرالطبيعيه لفرد الشعر

رقم التسجيل بوزارة الصحه : 10645/2007

نيجى بقا للمفاجئة التانيه

حنه امبيرشن الهنديةبالوانها الثلاثة

الاسود

البنى

الكستنائى

ودى حنه لتلوين الشعرفقط

فيها 5 اكياس

شامبو للشعرالجاف

وايضا للشعرالمتساقط

دى آراء اعتز بها والى تحب تشوف اكتر تطلب رابط موقعى على الخاص

فتكات نشيطة
موظفة - مصرية

بالتوفيق يااحلى ام مصريين فى بورسعيد كلها وحشتينى ياقمر
وانا زيك الحمدلله رب العالمين شعرى مش محتاج فرد
بس بصراحة تسلم ايدك على حمام كريم النخاع والشامبو بتوع حراز تحفة
وانا مستنية جديدك دايما وبالتوفيق

nora omar vbmenu_register("postmenu_15709169", true);
فتكات نشيطة
موظفة - مصرية

انا جبت حنة بيو هير من ام المصريين ووصلتنى انهاردة بس هعملها يوم الثلاثاء ان شاء اللة و اوعدكم يا فتوكات يا حلوين انى هقولكم على النتيجة اول ما تبان و بكل امانة.

nora omar vbmenu_register("postmenu_15903924", true);
فتكات نشيطة
موظفة - مصرية
ازيكم يا حلوين.انا عملت حنة الفرد بيو هير اللى جبتها من ام المصريين اللة يباركلها و النتيجة بكل امانة هايلة جدا و اهم حاجة انها موقعتش شعرى و اللة نعمت شعرى ومفيش هيشان خالص انا مبسوطة جدا انى هقضى الصيف و شعرى ناعم و جميل على فكرة هى بتفضل تأثيرها سنة .مكتوب كدة على العلبة.انا هعمل موضوع عليها فى قسم الشعر بالتفصيل للى عايزة تعرف تفاصيل اكتر.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nora omar ازيكم يا اجمل فتاتيك.دى اول مشركة ليا فى المنتدى بس قلت لازم افيد كل البنات و السيدات و افرحهم زى انا ما فرحت.الموضوع ان انا شعرى من النوع الهايش المقصف خصوصا فى الصيف و طبعا كلكم عارفين يعنى اية حر الصيف و بيعمل اية فى الشعر.انا كنت سمعت عن انواع كتيرررررررر لحنة فرد الشعر بس بصراحة كنت بخاف اجرب احسن توقع شعرى بس لما شفت موضوع لام المصريين اللة يكرمها عن حنة اسمها بيو هير(Bio Hair)ولقيت انها مكونة من اعشاب طبيعية وواخدة تصريح من وزارة الصحة واهم حاجة انى لقيتها من تصنيع شركة عجلان فارما و طبعا الشركة دى غنية عن التعريف اطمنت قوى وقلت خلاص اقدر اجربها وانا مطمنة انها على الاقل مش هتوقع شعرى وفعلا جبت الحنة من ام المصريين وعملتها و بعد كدة مقدرش اقولكم لازم تشوفوا بنفسكم انهاردة تالت يوم لية بعد ما عملتها واللة فردت شعرى و نعمتة واهم حاجة انها واللة موقعتش شعرى خالص رغم ان شعرى اصلا ضعيف فقلت لازم ابشركم يا حبيباتى علشان تقضوا الصيف وحرة من غير متشيلو هم الشعر الهايش المنكوش خصوصا المتزوجات.هى بتفضل سنة على الشعر و اى استفسار انا فى خدمتكم يا قمرات

[quote

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة weshy اول حاجة لازم اشكرك ياام المصريين الحمد لله انا عملت الحنة ونجحت معايا وجابت نتيجة حلوة وخلت لون شعرى حلو اوى وفردته كمان حلو اوى وجميل بس اكتر حاجة مضيقانى زيت الزيتون مش بحب ابدا احتوه على شعرى بس مضطرة عشان العملية تكمل بس الحمد لله النتيجة مرضية جدا وبشكرك تانى على المساعدة

ام لميس88 vbmenu_register("postmenu_16328709", true);
فتكات متميزة
خريجة - مصرية
بجد يا عمرو مش عارفه اقولك ايه انا حقيق مصدومه جداااااااااااااااااااااااااااا

الحنه بتاع الفرد انا خدتها من ام عمرو وعارفه انهابتفرد الشعر زي اي فرد عادي

لاكن انا اتفجأت با النتيجه لانها طلعت بتفرد الشعر تماما مفيهوش تجعيده حتي علي خفيف

روعه روعه روعه روعه من هنا لحد 10 سنين قدام

ولا لون شعري بقي اسود زي شعر الهنود سواده تحفه

بجد الله يكرمك ويباركلك

وعلي فكرا يا ام عمرو انا فردت في البيت خليت اختي الي فردتهولي مش محتاج كوافير الطريقه سهله مش معقده

فتكات هايلة
ربة منزل - مصرية
المواضيع: 45

رد: حنه الفرد تعبت شعرك ونفسك تفرديه بطريقه أمنه تعالى بسررررررررررررعة
ربنا يوفقك ياام المصريين ياقمرايه انتى حاجتك كلها اصلا خير دليل على كفائتها وانا مجرباها وان شاء الله اجرب الاعشاب دى منك كمان

malke rohe vbmenu_register("postmenu_17820357", true);
فتكات حبوبة
موظفة - مصرية
المواضيع: 0

رد: عملتى حنه فرد أم المصريين ؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب تعالى بقا وقليلى رايك
انا اشتريت حنة الفرد من ام المصريين بجد تحفة انا بتمنالك كل خير ياام المصريين و كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد عليكى و على كل المسلمين ان شاء الله ياقمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايموووو القلب الرحيم الحمد لله انا كمان عملت حنة بيو هير من ام المصريين انا مش مذهولة بس انا منبهرة انبهار بقى والا اللون مش ممكن جميل جا متشكرة اوى يا ام عمرو بجد انتى انقذتينى ورجعتيى لشعرى جماله انا لسة غسلة شعرى من اعتين وعملت الزيت وان شاء الله ادخل يوميا واقولكم اخبارها

لمشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايموووو القلب الرحيم الحمد لله شعرى بقى حرير ولون مش قادرة اقول على جماله كنت عانيت كتير من التجارب الحية والغير حية على شعرى المسكين وكنت بعمل كريمات الفرد وانتو طبعا عارفين اضرارها بس اعمل ايه كان نفسى شعرى يبقى مفرود لحد لما قريت عن حنة بيو هير بتبيعها ام المصريين ربنا يبارك فى عمرها يارب على المجهود الرائع اللى بتبذله لمساعدة غيرها انا عملت الحنة والحمد لله اى واحدة عايزة تستريح من مشقة التجارب علشان تطرى شعرها تطول شعرها على طول حنة بيو هير ده غير بقى ان ريحتها جميلة مش زى كريم الفرد ريحته مجارى والله كان جوزى بيتعذب يلا يابنات على طول جربوا اكي هاتكونوا مبسوطين زى

weshy vbmenu_register("postmenu_17180924", true);
فتكات حبوبة
موظفة - مصرية
المواضيع: 3

رد: حنه الفرد تعبت شعرك ونفسك تفرديه بطريقه أمنه تعالى بسررررررررررررعة
اول حاجة لازم اشكرك ياام المصريين الحمد لله انا عملت الحنة ونجحت معايا وجابت نتيجة حلوة وخلت لون شعرى حلو اوى وفردته كمان حلو اوى وجميل بس اكتر حاجة مضيقانى زيت الزيتون مش بحب ابدا احتوه على شعرى بس مضطرة عشان العملية تكمل بس الحمد لله النتيجة مرضية جدا وبشكرك تانى على المساعدة

بكده اكون خلصت استودعكم الله

وافتكرى ديما طول ما انتى مع ام المصريين ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ديما كسباااااااااااااااااانه كسباااااااااااااااااااااااااااانه
واخده المضمون مش المركون
يعنى حاجتك طااااااااااازه جداااااااااا لان المنتجات طبيعيه ولو اتركنت طبعا مفعولها بيكون ضعيف وده سبب ان البنات بتشتكى احيانا ان المنتج مجبش معاهم مفعول كويس

معلومات ام المصريين 6
كريم السعد الاصلي
مضعف نمو الشعر

يعمل كريم السعد على إيقاف نبتة الشعر
حيث يبطئ الإنزيمات المسببة لنموه ومع التكرار
يختفي الشعر نهائياً كما انه يساعد على تفتيح
لون البشرة وشد وتنعيم الجلد ليس له أي أثار
جانبيه لمكوناته النباتية الطبيعية .

معلومات ام المصريين 6
والان مع المفاجئة الكبيرة وكريم العروسة سنفرة للجسم والبشرة بانواعه الثلاث

بالليمون

جنين القمح

اللوز

الروز مارى

الكريز

من نحن ؟؟

موقع نسوة : هي شبكه عربيه تهتم بكل ما يخص المرآه وحياتها اليوميه يعمل منذ سنوات لمساعدة والمساهمه في انجاح كافة الامور الحياتيه للمرآه العربيه