مرحبآ !

من خلال التسجيل في صفحات نسوة يمكنك ذلك من المشاركه وتبادل الآفكار الأيحابيه مع زميلاتك

آشتركي معنا الآن !

اللي زوجها بعيد ومسافر شلون تغريه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم
اللي لاحظته في المواضيع كلها انو نهتم بزوجنا بس يجي البيت وشلون استقبله وايش اطبخله يعني كلها امور ممكن اسويها بس وهو عايش معي
ممكن نفتح ملف خاص الزوجات اللي زوجهن مسافر وعايشين بعيدين عن بعض
ونساعد بعض بافكار عشان تخلي الزوج يشتاق ويحس انك قريبة منه
هي الفترة بحاجة افكار احس اني بخسر زوجي لانه بيشتغل في بلد وانا في بلد

انا معودته مثلا الصبح يحكي ويصبح علي والمسا مااناك قبل لايقلي تصبحي على خير
هاد الشي يخليه حاسس انه عايش معي.................. هي الفترة قاهرني مايسويها كل صباح بس مساء

يلا عطونا افكار اغراء الزوج اللي بعيد شلون اغري زوجي وهو بعيد لاتبخلون

اغراء الزوج وهو بعيد عنك

السلام عليكم
اللي لاحظته في المواضيع كلها انو نهتم بزوجنا بس يجي البيت وشلون استقبله وايش اطبخله يعني كلها امور ممكن اسويها بس وهو عايش معي
ممكن نفتح ملف خاص الزوجات اللي زوجهن مسافر وعايشين بعيدين عن بعض
ونساعد بعض بافكار عشان تخلي الزوج يشتاق ويحس انك قريبة منه
هي الفترة بحاجة افكار احس اني بخسر زوجي لانه بيشتغل في بلد وانا في بلد

انا معودته مثلا الصبح يحكي ويصبح علي والمسا ماانام قبل لايقلي تصبحي على خير
هاد الشي يخليه حاسس انه عايش معي.................. هي الفترة قاهرني مايسويها كل صباح بس مساء

يلا عطونا افكار اغراء الزوج اللي بعيد شلون اغري زوجي وهو بعيد لاتبخلون
اقصد قبل لا انام ارجو من المشرات تصحيح الكلمة في الموضوع الرئيسي

تهاجيد

الله يجمعكم على خير يارب

عندي فكرة بسيطة انشالله تنفع وتفيد

كل ما صار لج موقف طرشي له مسج وخبريه بالموقف في كلمات مختصرة ومرحة

حتى لو كنتي رايحة مشوار .. قولي له انا رايحة المشوار الفلاني

ولابسة كذا وكذا وحاطة غلوس لو شفته على شفايفي بتذوب

او صوري له منظر معين وعلقي عليه

وبفكر بافكار وبسال خواتي وبخبرج انشالله

يليانى

<P>انا اعن نفسي قرات في احدى المنتديات من احدى الخبيرات في علاقات اسرية تقول اذا زوجك بعيد عنك ممكن

يليانى

انا اعن نفسي قرات في احدى المنتديات من احدى الخبيرات في علاقات اسرية تقول اذا زوجك بعيد عنك ممكن
تمارسين الجنس معة عبر التيلفون مثلا تسمعية كلام مثير تبين لة ان مشتاقتلة وولهانة علية وتبدا الوحدة تمارس الجنس معة كانة جنبها وتنقي عبارات مثيرة يعني مثلا تقولة تصدق نفسي...... ونفسي...... (مفهومة)وتبدا معاه اومثلا تقلة هي ويش لابسة (طبعا بطريقة غير مباشرة) مثلا تقول من اول ماخذة شور ومالحقت البس غير ملابسي الداخلية عشان اكلمك
عاد كل وحدة وشطارتها كيف تغيري وتثير زوجها من خلال التيلفون وهو بعيد عنها تحسسه انها معاة وومشتهيتة حتى وهو بعيد
وان شاللة اكون فدتك

تسلمي يارب
هو بيحكي هيك بس بخجل منو هههههه
وقلبي يحترق احسه ماعاد يشتاق متل قبل عشان هيك بدي اغريه واخليه متعلق فيني
لانو كل االحركات الموجودة في المنتدى هي فقط لزواج اللي عايشين مع بعض يعني صعبة علينا المحرومات من وجود الرجال جنبنا

اسراء محمد

ياهههههههه والله جيتى على الوجع انا زوجى شغله فبلد وبيتنا واهلنا فبلد ونفسى اعرف هل كل النصايح اللى بتتقال هنا فى المنتدى تنفعنا وله لا ,عشان فى عضوات بتقول متقوليش كلام حب على طول وتكوتى تقيلة وانى دايما معملش كل اللى يطلبه واكون غامضة و انى لا امدحه كتير هل ده ينفع مع زوجى وهو بعيد وبيجى 3 ايام بالاسبوع وطبعا فيهم يوم بيزور اهله مع العلم فى فترة ماقبل الزواج كنت بمدحه وبظهر حبى ياريت تفيدونى,وكمان فى الاغراء ضرورى

ياهههههههه والله جيتى على الوجع انا زوجى شغله فبلد وبيتنا واهلنا فبلد ونفسى اعرف هل كل النصايح اللى بتتقال هنا فى المنتدى تنفعنا وله لا ,عشان فى عضوات بتقول متقوليش كلام حب على طول وتكوتى تقيلة وانى دايما معملش كل اللى يطلبه واكون غامضة و انى لا امدحه كتير هل ده ينفع مع زوجى وهو بعيد وبيجى 3 ايام بالاسبوع وطبعا فيهم يوم بيزور اهله مع العلم فى فترة ماقبل الزواج كنت بمدحه وبظهر حبى ياريت تفيدونى,وكمان فى الاغراء ضرورى
والله انتى عندك حق فعلا الكلام كتير مره ادلعى ومره ابقى تقيله ومره مش عارفه ايه طيب اللى زى حالاتنا تعمل ايه المشكله انه وهو جنبك سهل تعملى اى حاجه بس وهو بعيد تتصرفى ازاى على فكره يابنات انا كنت بحكيله على كل حاجه من الف الى الياء بس حماتى قالتلى مش كل حاجه تقوليها انا مش عارفه اسمع كلامها ولالا خصوصا ان انا وزوجى متعودين نحكى كل حاجه بصراحه خايفه اعمل كده يقوم هو يخبى عليا والله انا محتاره هى بتنصحنى فعلا ولا بتضرنى قولولى رايكم

اسراء محمد

رنونة اخبارك ايه , والله انا زيك بحكيله كل حاجة وبخاف انى لما اخبى عليه يخبى عليا انا وهو متفقين على الصراحة بس انا ممتى هى اللى بتقولى مش كل حاجة تتحكى بس هى تقصد عنها هى واهلى وانا معاها فى الموضوع ده بس اى حاجة تانيه بتقولى لازم تقوليله انا معرفش حاماتك ليه بقول كده,انتى احكيله على كل حاجة تخصك, وانا فهمت من قصة الغموض انك متعرفهوش انتى بتعملى ايه عشان تكونى جميلة يعنى متوريهوش المسكات بتاعت الشعر او الوش ومتعمليش امامه شعرك, وفيه غموض تانى لما يسألك فى التليفون بتعملى ايه حاولى متقوليش كل حاجة يعنى قولى قاعدة ولو سألك تانى قوليله بقرأة وتسكتى,يعنى ده اللى فهمته وبرده مش عارفة اعمل كده معاه وله لا ,ياريت اخت تكون فاهمة فى العلاقات الوزجيه تفهمنا او تعمل موضوع مخصوص لينا

التعديل الأخير:
شي مهم
غموض بمعنى مافي داعي يعرف سر نعومة شعرك قليله هيك انا ناعم شعري لايعرف انك تسوين ماسك زيت مثلا
وقت يتصل عليكي يقلك ايش بتسوين قليله بقرأ او برتب خزانتي او اي شي يخليه يحس انك مشغولة بشي مفيد مو جاسلة بس تلفزيون وزيارات وحكي فاضي
ومو غلط تحكين لزوجك انا بحكيله كل شي لوين رحت مع مين حكيت ايش سويت طبعا هو بيسئل حسب العلاقة نحنا متعودين مانخبي شي
وكمان شغلة انا بتصير معي وحسيت انها غلط
وقت يحكي زوجك لو كنتي زعلانة ومقهورة منو وهو بعيد لاتعابيه العتاب غلط كبير احكيه معاه مكالمة حلوة رومنسية عبري فيها عن شوقك عشان يشتاق وعشان كمان يحكي مرة تانية مايفكر يقول اي هلا بحكي بتسويلي قصة وتزعجني بلا مااحكي اريح

حركات مفيدة في الاغراء
انا جربت حركة وحبها زوجي كتير كلمته تلفون وانا في البانيو بريح جسمي وهو شتاق عليي كتير بهي الحركة
وانتي قليله يلا بكرى تجي لاتزعل بحممك فلبانيو وهيك دلليه بلكلام
يلا كمان عطونا حركات وبس اتزكر بخبركم اكتر

ممكن تفكريه بليله حلوه قضيتوها مع بعض وهو استأنس كتير منها وقوليله لو انت جنبى دلوقتى كنت عملتلك كذا وكذا وحاولى تثيريه والله راح يموت عليكى وقوليله لو لانت معايا كنت هتعمل فيا ايه وسيبيه يعيش الدور

اسراء محمد

المشكلة فى اغرائه تليفونياً انه كده ممكن يتعود على العاده و اخاف انه يتعود على البعد ويكتفى بكده ,حد يقولى صح وله غلط

مابظن يتعود ححسيت زوجي بيشتاق اكتر وبيقلي بس شوفك رح اسوي هيك وهيك بس لازم نخليه يحس بوجودنا ونغيره على التفون او المسنجر

بنات حد فيكم جرب الكاميرا يعنى جوزى ساعات بيبقىنفسه يشوفنى وان ا سكسى انتم فاهمين طبعا بس انا بتهرب خايفه من كده مش منه لاسمح الله مش عارفه ساعات بيجى فى دماغى انه ممكن حد يتجسس علينا مش عرفه ده ممكن ولا لا بجد لو وحده فاهمه قصدى ترد عليا وتفهمنى

اسراء محمد

رنونه انا كمان بخاف ان ممكن حد يتجسس بس انا مش متأكده ياريت لو واحده فاهمه فى النت كويس او دارسة فيه تقولنا هل ده امان وله لا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى